WARSZAWA

1 dzień / 10 wystąpień / 5 dni warsztatów
Najważniejsze wydarzenie EB w Polsce!

7 czerwca 2018 | Warszawa
Jak było w 2018?

Konferencja EB Summit 2018 – Relacje H2H w EB

7. czerwca w Warszawie odbyła się konferencja Employer Branding Summit 2018. Już po raz siódmy praktycy i miłośnicy employer brandingu spotkali się na najważniejszym branżowym wydarzeniu w Polsce. Tematem przewodnim siódmej edycji konferencji były Relacje human to human w employer brandingu.
Konferencja była okazją do poznania najnowszych trendów, narzędzi ułatwiających pracę EB-owca, a także ciekawych case study przedstawianych przez pracodawców. W czasie konferencji po raz pierwszy zostały przedstawione dane z Raportu Employer Branding w Polsce 2018. Raport z badania można pobrać ze strony https://www.hrminstitute.pl/raporty-eb/.


EB Summit to przede wszystkim okazja do posłuchania ekspertów i praktyków z zakresu budowania marki pracodawcy. W 2018 r. swoją wiedzą podzielili się:
Richard Mosley (Universum) – key note speaker – który opowiedział o sztuce komunikowania się z kandydatami i pracownikami,
Anna Macnar (HRM Institute), która przedstawiła trendy w employer brandingu, a także opowiedziała o praktycznych aspektach tworzenia strategii EB,
Marta Zwolińska (Future Processing), która opowiedziała jak Dział Culture dba o dobre samopoczucie pracownika w Future Processing,
Agata Białkowska-Samul (IKEA), która przedstawiła case study IKEA: Ty jesteś zmianą,
Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), która pokazała jak można działać na LinkedIn, żeby pracodawca był bardziej widoczny,
Kasia Zadrożna (AmRest), która przekonała nas, że warto zapewnić pracownikom fun w pracy,
Grzegorz Miłkowski (ContentHouse), który opowiedział, jak wykorzystać content marketing do budowania marki pracodawcy.

Zwieńczeniem wydarzenia była Gala konkursu EBEA 2018, w czasie której pracodawcom wręczono nagrody i wyróżnienia za najlepsze działania employer brandingowe ostatnich 12 miesięcy.
Najlepsi pracodawcy nagrodzeni!

Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2018

W czasie konferencji Employer Branding Summit 2018 wręczyliśmy nagrody i wyróżnienia pracodawcom, których projekty employer brandingowe były najlepsze. Przyznaliśmy 7 nagród głównych w 7 kategoriach oraz aż 27 wyróżnień. Do konkursu zostało zgłoszonych aż 127 projektów, co jest dowodem na coraz większe zainteresowanie i aktywność firm w dziedzinie zarządzania wizerunkiem pracodawcy, a także wysoki poziom samych prac. Uczestnicy Gali mieli możliwość obejrzenia krótkich prezentacji na temat nagrodzonych projektów, które przedstawiali sami nagrodzeni.

Anna Macnar, CEO HRM Institute, podkreśla. że jury miało naprawdę trudne zadanie. “Większość projektów miało ogromny potencjał. Założeniem konkursu jest wyróżnienie firm i zespołów osób, które dbają o wizerunek organizacji w oczach byłych, aktualnych i przyszłych pracowników. Cieszy mnie fakt, że firmy które weszły na drogę EB już jakiś czas temu, konsekwentnie kontynuują swoje działania i robią to rewelacyjnie. Ponadto poprzez prezentację najlepszych projektów podczas Gali chcemy pokazać przykłady warte naśladowania, które często mogą sprawdzić się na innym gruncie. Mam nadzieję, że długofalowo przyczyni się to do rozwoju całej branży employerbrandingowej w Polsce, a zielone światło dla EB zapali się w nowych miejscach”.

Nagrodzeni w konkursie EBEA 2018

Kategoria Strategia EB 2018
Zwycięzca: IKEA Retail
Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska
Wyróżnienie: Roche Polska
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Wyróżnienie: Arla Global Shared Services Gdańsk

Kategoria Kampania rekrutacyjna off-line 2018
Zwycięzca: Lidl Polska
Wyróżnienie: ABB Business Services
Wyróżnienie: Daftcode
Wyróżnienie: Motorola Solutions Systems Polska
Wyróżnienie: Roche Polska

Kategoria Innowacja EB 2018
Zwycięzca: PwC Polska
Wyróżnienie: Infosys Poland
Wyróżnienie: Daftcode i Indoorway
Wyróżnienie: Accenture
Wyróżnienie: Capgemini Polska
Kategoria Kampania internetowa 2018
Zwycięzca: Future Processing
Wyróżnienie: PwC Polska
Wyróżnienie: mBank
Wyróżnienie: IKEA Retail
Wyróżnienie: McDonald’s Polska

Kategoria Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2018
Zwycięzca: VELUX Polska
Wyróżnienie: Future Processing
Wyróżnienie: Grupa Pracuj
Wyróżnienie: Nationale-Nederlanden
Wyróżnienie: PKN Orlen
Kategoria Strona/zakładka kariery / Landing page 2018
Zwycięzca: FreshMail
Wyróżnienie: e-Point
Wyróżnienie: AmRest
Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska
Wyróżnienie: Siili Solutions

Kategoria Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2018
Zwycięzca: Future Processing
Wyróżnienie: PwC Polska
Wyróżnienie: Tooploox
Wyróżnienie: mBank

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/IMG_0772.jpg
Poznaj

Jury konkursu

Employer Branding Excellance Awards 2018

Anna

Macnar

CEO w HRM Institute; doświadczony ekspert i wizjoner w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, budowania strategii i komunikacji marki, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca (m.in.: AGH).


Beata

Buchelt

dr Beata Buchelt: wykładowca, konsultant i trener w zakresie: zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania strategicznego, audytów personalnych, systemów ocen pracowniczych. Wieloletni wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego, studiów podyplomowych oraz studiów Executive MBA oraz International MBA.


Jakub

Gontarek

Od 10 lat związany ze środowiskiem organizacji pozarządowych i młodzieżowych. Autor opracowań i rekomendacji dotyczących polityki młodzieżowej, staży i praktyk, startu młodych rynku pracy oraz współpracy biznesu i nauki w obszarze rynku pracy. Konfederacja Lewiatan.


Pozostańmy w kontakcie!

Zapraszamy do kontaktu na temat konferencji i nie tylko.