7 czerwca 2024 roku już po raz trzynasty rozdamy nagrody w konkursie Employer Branding Excellence Awards. W 2023 roku odnotowaliśmy rekordową ilość zgłoszeń, co nas bardzo cieszy, bo pokazuje, że coraz częściej w firmach realizowane są wartościowe projekty employerbrandingowe. W tym roku możecie zgłaszać projekty w aż 9 kategoriach, w tym jednej nowej: Program Employee Advocacy.
Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji prestiżowego konkursu Employer Branding Excellence Awards!
Jako HRM Institute chcemy nagradzać i pokazywać najlepsze praktyki employerbrandingowe w Polsce! Robisz to dobrze?
Daj się docenić!
Udział w konkursie EBEA daje możliwość pochwalenia się efektami działań przed światem i własną firmą, zmierzenia się w rywalizacji i zainspirowania się do dalszych działań. Jak się zgłosić, gdzie, i w jakim terminie?
1.
Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających wysłanie zgłoszenia prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.
Udział w konkursie jest odpłatny.
2.
1. Strategia EB do 100 tys. PLN
2. Strategia EB pow. 100 tys. PLN
3. Kampania zewnętrzna
4. Kampania wewnętrzna
5. Innowacja employer branding
6. Film rekrutacyjny /
wizerunkowy
7. Strona/zakładka kariery
8. Kreacja graficzna (key visual)
9. Program employee advocacy
3.
Od 2021 roku udział w konkursie jest odpłatny.
Opłaty są przeznaczone na
przeprowadzenie konkursu,
nagrody oraz organizację
Gali.
Opłaty wynoszą 250 zł netto dla mniejszych firm (do 100 pracowników) i 400 zł netto dla większych (pow. 100 pracowników).
4.
Budowanie marki
pracodawcy wymaga
kreatywności, znajomości
trendów, najnowszych
technologii i oczekiwań
kandydatów. Celem konkursu
jest wyłonienie i nagrodzenie
najlepszych projektów
employerbrandingowych w
dziewięciu kategoriach
Do wyboru masz aż 9 kategorii konkursowych. Projekty możesz zgłosić do dowolnej ilości kategorii. Jeśli w danej kategorii masz więcej niż jeden projekt, to możesz zgłosić je wszystkie.
Termin nadsyłania prac upływa 30 kwietnia 2024 r. do godz. 23:59. Prace konkursowe należy zgłaszać za pośrednictwem formularza konkursowego zamieszczonego na stronie.
Nagrody w konkursie zostaną wręczone podczas Gali Konkursu EBEA, 6 czerwca 2024. Pracodawcy, którzy otrzymają główne nagrody zaprezentują swoje projekty.
Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2024 znajdziesz w regulaminie.
Wrazie pytań zapraszamy do kontaktu: konkurs@hrminstitute.pl
Zapraszamy do zapoznania się z dziewięcioma kategoriami konkursowymi XIII edycji Employer Branding Excellence Awards. Wybierz odpowiednią kategorię i zgłoś projekt do konkursu!
Zrealizowałeś projekty w kilku kategoriach? Gratulujemy dobrej roboty! Możesz zgłosić je wszystkie!
Cieszy nas, że coraz więcej firm, które nie dysponują bardzo dużymi budżetami na działania EB decyduje się na wdrożenie strategii EB. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyodrębnienie dodatkowej kategorii, żeby nagrodzić i wyróżnić te działania.
Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą
pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!
Budowanie marki pracodawcy na zewnątrz firmy to najcześciej wymieniany priorytet w działaniach EB w badaniu EB w Polsce. Nic dziwnego, że w tej kategorii mamy zwykle najwięcej zgłoszeń i nagród. Zachęcamy do pochwalenia się efektami działań zewnętrznych.
Pracownicy są najlepszymi
ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Powinni być zatem dobrze poinformowani o tym, co dzieje się w firmie i jakie mają możliwości. Dbasz o markę pracodawcy wewnątrz firmy? Zgłoś projekt do tej kategorii!
Działania employerbrandingowe
wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Masz na swoim koncie innowacyjny projekt, który się sprawdził? Pochwal się!
Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób viralowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy
już wkrótce!
Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów? Pokaż nam!
Dobra kreacja graficzna to podstawa udanej kampanii. Przyciąga wzrok i buduje rozpoznawalność marki. W połączeniu z dobrym copy może stać się viralem. Warto docenić pracę grafików, bo bez udanej kreacji najlepsza kampania może przejsć bez echa.
Programy ambasadorskie to skuteczny sposób budowania rozpoznawalności marki przy pomocy osób, które własnym wizerunkiem ręczą za autentyczność wypowiedzi. Dobry program ambasadorski zasługuje na docenianie. Zapraszamy do zgłaszania projektów w nowej kategorii!
No Fluff Jobs
Deloitte
Robert Bosh
Wunderman Thompson
Technologya
Grupa Komputronik
BGK i Live Age
oraz Tpay
Atos Poland Global Services
EY
mBank
Pepco Poland
Philip Morris International
PZU
Codete Global
Fundacja na rzecz Tworzenia
Wartości Wspólnej przez
Studentów
mBank
Ringier Axel Springer Tech
Philip Morris Polska
ACCENTURE
Software Mansion
oraz Raben Group
Biedronka
CD PROJEKT RED
Deloitte
Lidl Polska
PZU
CD PROJEKT RED
Grape Up
Job’n’joy
Kaufland Polska
LPP
Leroy Merlin Polska
oraz Red Sky
BNP Paribas Bank Polska
Grupa MBE
Orange Polska
EY
BNP Paribas Bank Polska
Objectivity
Ringier Axel Springer Tech