Pn -Pt 09.00 - 17.00 +48 500041562

Termin nadsyłania prac:
20 kwietnia 2023 r.

KONKURS EMPLOYER BRANDING EXCELLENCE AWARDS 2023

30-31 maja 2023 roku rozdamy nagrody w konkursie Employer Branding Excellence Awards już po raz dwunasty. Z ogromną radością obserwujemy coraz większą liczbę wartościowych projektów employerbrandingowych realizowanych w firmach, bo to pokazuje jak zmienia się rynek pracy i jak pracodawcy dbają o swoją markę pracodawcy. Zapraszamy do udziału w dwunastej edycji prestiżowego konkursu Employer Branding Excellence Awards 2023!

Daj się docenić!

Jako HRM Institute chcemy nagradzać i pokazywać najlepsze praktyki employerbrandingowe w Polsce! Robisz to dobrze?

Daj się docenić! 

KONKURS EBEA — CO, GDZIE, KIEDY I DLACZEGO

Udział w konkursie EBEA daje możliwość pochwalenia się efektami działań przed światem i własną firmą, zmierzenia się w rywalizacji i zainspirowania się do dalszych działań. Jak się zgłosić, gdzie, i w jakim terminie?

1.

Dla kogo?

Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających wysłanie zgłoszenia prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.

Udział w konkursie jest odpłatny.

2.

9 kategorii konkursowych

1. Strategia EB do 100 tys. PLN
2. Strategia EB pow. 100 tys. PLN
3. Kampania Online
4. Kampania Offline
5. KampaniaWewnętrzna
6. Innowacja Employer Branding
7. Film rekrutacyjny /
wizerunkowy
8. Strona/zakładka kariery
9. Kreacja graficzna (key visual)

3.

Opłaty

Od 2021 roku udział w
konkursie jest odpłatny.
Opłaty są przeznaczone na
przeprowadzenie konkursu,
nagrody oraz organizację
Gali. Opłaty wynoszą 200 zł
netto dla mniejszych firm i
330 zł netto dla większych.

4.

Idea konkursu

Budowanie marki
pracodawcy wymaga
kreatywności, znajomości
trendów, najnowszych
technologii i oczekiwań
kandydatów. Celem konkursu
wyłonienie i nagrodzenie
najlepszych projektów
employerbrandingowych w
dziewięciu kategoriach

NIEZBĘDNIK KONKURSOWY

Wybierz kategorię

Do wyboru masz aż 9 kategorii konkursowych. Projekty możesz zgłosić do dowolnej ilości kategorii. Jeśli w danej kategorii masz więcej niż jeden projekt, to możesz zgłosić je wszystkie.

Terminy

Termin nadsyłania prac upływa 20 kwietnia 2023 r. do godz. 23:59. Prace konkursowe należy zgłaszać za pośrednictwem formularza konkursowego zamieszczonego na stronie.

Gala EBEA 2023

Nagrody w konkursie EBEA 2023 zostaną wręczone podczas Gali Konkursu, która odbędzie się w czasie konferencji EB Summit 2023 (30 maja 2023). Pracodawcy, którzy otrzymają główne nagrody zaprezentują swoje projekty.

Regulamin konkursu

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2023 znajdziesz w regulaminie.
Wrazie pytań zapraszamy do kontaktu: konkurs@hrminstitute.pl

9 Kategorii Konkursowych

Zapraszamy do zapoznania się z dziewięcioma kategoriami konkursowymi XII edycji Employer Branding Excellence Awards. Wybierz odpowiednią kategorię i zgłoś projekt do konkursu!

Zrealizowałeś projekty w kilku kategoriach? Gratulujemy dobrej roboty! Możesz zgłosić je wszystkie!

1.

Strategia EB budżet do 100 tys. PLN

Cieszy nas, że coraz więcej firm, które nie dysponują bardzo dużymi budżetami na działania EB decyduje się na wdrożenie strategii EB. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyodrębnienie dodatkowej kategorii, żeby nagrodzić i wyróżnić te działania.

2.

Strategia EB budżet pow. 100 tys. PLN

Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą
pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!

3.

Kampania
Online

Rok temu pandemia spowodowała
przeniesienie znacznej części
codziennych aktywności do
internetu. Tu się uczymy, pracujemy
i rekrutujemy. Czy pracodawcom
udaje się dotrzeć do najlepszych
talentów w czasach, kiedy wszyscy

4.

Kampania
Offline

Czy działania offline mają jeszcze rację bytu w pandemicznym świecie? Patrząc na kampanie outdoorowe, to niewątpliwie tak. Jakie jeszcze działania offline podejmowali pracodawcy, pozbawieni możliwości kontaktu z kadydatami w czasie

5.

Kampania
Wewnętrzna

Pracownicy są najlepszymi
ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Warto więc o nich dbać i budować markę pracodawcy również wewnątrz firmy. Zrealizowaliście wewnętrzną

6.

Strona lub
Zakładka kariera

Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów?

7.

Film rekrutacyjny
lub wizerunkowy

Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób viralowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy
już wkrótce!

8.

Innowacja
Employer Branding

Działania employerbrandingowe
wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Który z

9.

Kreacja wizualna
(key visual)

Dobra kreacja graficzna to podstawa udanej kampanii. Przyciąga wzrok i buduje rozpoznawalność marki. W połączeniu z dobrym copy może stać się viralem. Warto docenić pracę grafików, bo bez udanej

Przejdź
do formularza
konkursowego:

Jurorzy

Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska

Anna Macnar

Anna Macnar

CEO HRM Institute
Julia Bojanowska

Julia Bojanowska

Specjalistka ds. eb i komunikacji | HRM Institute

Maja Gojtowska

Maja Gojtowska

gojtowska.com
Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

adriangamon.com
Monika Kantowicz-Gdańska

Monika Kantowicz-Gdańska

MKG Consulting


Nagrodzeni
w konkursie
EBEA 2022

Strategia employer branding pow. 100 tys.

Zwycięzca:

T-Mobile Polska

Wyróżnienia:

Grupa LUX MED

Orange Polska

Strategia employer branding do 100 tys.

Zwycięzca:

FM Polska

Wyróżnienie:

Vogue Travel

Kampania online

nie przyznano głównej nagrody

Wyróżnienia:

Amazon Fulfillment

Atos Poland Global Services

Biedronka (Jeronimo Martins

Polska)

Deloitte

Lidl Polska

mBank i agencja wykonawcza

Linkleaders – dwa wyróznienia

Orange Polska

PZU

The Knights of Unity

Kampania offline

Zwycięzca:

Philip Morris w Polsce

Wyróżnienia:

Allegro

BSH Sprzęt Gospodarstwa

Domowego i Pracownia EB

Sii

Żabka Polska

Kampania wewnętrzna

Zwycięzca:

BNP Paribas Bank Polska

Wyróżnienia:

Bank Gospodarstwa Krajowego

BNP Paribas Bank Polska

Budimex

Lotte Wedel

Nokia Solutions and Networks

ValueLogic

Żabka Polska

Innowacja EB

Zwycięzca:

Pepco Poland

Wyróżnienia:

BNP Paribas Bank Polska

Capgemini Polska

No Fluff Jobs

Tradedoubler

Traffit

Film rekrutacyjny / wizerunkowy

Zwycięzca:

Biedronka
(Jeronimo Martins Polska)

Wyróżnienia:

Investa

mBank i agencja

wykonawcza Linkleaders

PROCAM Polska

Strona/Zakładka kariera / Landing page

Zwycięzca:

Lidl Polska

Wyróżnienia:

Biedronka (Jeronimo Martins

Polska)

Codewise

mBank i agencja wykonawcza

Linkleaders

PROCAM Polska

Tidio Poland

Kreacja graficzna (Key visual)

Zwycięzca:

Allegro

Wyróżnienia:

Booksy International

Deloitte

Geberit Polska

HEINEKEN Global Shared

Services

Żabka Polska