30-31 maja 2023 roku rozdamy nagrody w konkursie Employer Branding Excellence Awards już po raz dwunasty. Z ogromną radością obserwujemy coraz większą liczbę wartościowych projektów employerbrandingowych realizowanych w firmach, bo to pokazuje jak zmienia się rynek pracy i jak pracodawcy dbają o swoją markę pracodawcy. Zapraszamy do udziału w dwunastej edycji prestiżowego konkursu Employer Branding Excellence Awards 2023!
Jako HRM Institute chcemy nagradzać i pokazywać najlepsze praktyki employerbrandingowe w Polsce! Robisz to dobrze?
Daj się docenić!
Udział w konkursie EBEA daje możliwość pochwalenia się efektami działań przed światem i własną firmą, zmierzenia się w rywalizacji i zainspirowania się do dalszych działań. Jak się zgłosić, gdzie, i w jakim terminie?
1.
Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających wysłanie zgłoszenia prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.
Udział w konkursie jest odpłatny.
2.
1. Strategia EB do 100 tys. PLN
2. Strategia EB pow. 100 tys. PLN
3. Kampania Online
4. Kampania Offline
5. KampaniaWewnętrzna
6. Innowacja Employer Branding
7. Film rekrutacyjny /
wizerunkowy
8. Strona/zakładka kariery
9. Kreacja graficzna (key visual)
3.
Od 2021 roku udział w konkursie jest odpłatny.
Opłaty są przeznaczone na
przeprowadzenie konkursu,
nagrody oraz organizację
Gali.
Opłaty wynoszą 200 zł netto dla mniejszych firm (do 100 pracowników) i 330 zł netto dla większych (pow. 100 pracowników).
4.
Budowanie marki
pracodawcy wymaga
kreatywności, znajomości
trendów, najnowszych
technologii i oczekiwań
kandydatów. Celem konkursu
jest wyłonienie i nagrodzenie
najlepszych projektów
employerbrandingowych w
dziewięciu kategoriach
Do wyboru masz aż 9 kategorii konkursowych. Projekty możesz zgłosić do dowolnej ilości kategorii. Jeśli w danej kategorii masz więcej niż jeden projekt, to możesz zgłosić je wszystkie.
Termin nadsyłania prac upływa 25 kwietnia 2023 r. do godz. 23:59. Prace konkursowe należy zgłaszać za pośrednictwem formularza konkursowego zamieszczonego na stronie.
Nagrody w konkursie EBEA 2023 zostaną wręczone podczas Gali Konkursu, która odbędzie się w czasie konferencji EB Summit 2023 (30 maja 2023). Pracodawcy, którzy otrzymają główne nagrody zaprezentują swoje projekty.
Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2023 znajdziesz w regulaminie.
Wrazie pytań zapraszamy do kontaktu: konkurs@hrminstitute.pl
Zapraszamy do zapoznania się z dziewięcioma kategoriami konkursowymi XII edycji Employer Branding Excellence Awards. Wybierz odpowiednią kategorię i zgłoś projekt do konkursu!
Zrealizowałeś projekty w kilku kategoriach? Gratulujemy dobrej roboty! Możesz zgłosić je wszystkie!
Cieszy nas, że coraz więcej firm, które nie dysponują bardzo dużymi budżetami na działania EB decyduje się na wdrożenie strategii EB. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyodrębnienie dodatkowej kategorii, żeby nagrodzić i wyróżnić te działania.
Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą
pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!
Rok temu pandemia spowodowała
przeniesienie znacznej części
codziennych aktywności do
internetu. Tu się uczymy, pracujemy
i rekrutujemy. Czy pracodawcom
udaje się dotrzeć do najlepszych
talentów w czasach, kiedy wszyscy
Czy działania offline mają jeszcze rację bytu w pandemicznym świecie? Patrząc na kampanie outdoorowe, to niewątpliwie tak. Jakie jeszcze działania offline podejmowali pracodawcy, pozbawieni możliwości kontaktu z kadydatami w czasie
Pracownicy są najlepszymi
ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Warto więc o nich dbać i budować markę pracodawcy również wewnątrz firmy. Zrealizowaliście wewnętrzną
Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów?
Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób viralowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy
już wkrótce!
Działania employerbrandingowe
wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Który z
Dobra kreacja graficzna to podstawa udanej kampanii. Przyciąga wzrok i buduje rozpoznawalność marki. W połączeniu z dobrym copy może stać się viralem. Warto docenić pracę grafików, bo bez udanej
No Fluff Jobs
Deloitte
Robert Bosh
Wunderman Thompson
Technologya
Grupa Komputronik
BGK i Live Age
oraz Tpay
Atos Poland Global Services
EY
mBank
Pepco Poland
Philip Morris International
PZU
Codete Global
Fundacja na rzecz Tworzenia
Wartości Wspólnej przez
Studentów
mBank
Ringier Axel Springer Tech
Philip Morris Polska
ACCENTURE
Software Mansion
oraz Raben Group
Biedronka
CD PROJEKT RED
Deloitte
Lidl Polska
PZU
CD PROJEKT RED
Grape Up
Job’n’joy
Kaufland Polska
LPP
Leroy Merlin Polska
oraz Red Sky
BNP Paribas Bank Polska
Grupa MBE
Orange Polska
EY
BNP Paribas Bank Polska
Objectivity
Ringier Axel Springer Tech
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |