fbpx

WARSZAWA

1 dzień / 10 wystąpień
Najważniejsze wydarzenie EB w Polsce!

5 czerwca 2019
Poznaj

Prelegentów

Podczas Konferencji Employer Branding Summit 2019 będziemy mieli okazję poznać prelegentów, którzy są ekspertami w swojej dziedzinie i w swojej pracy od lat inspirują innych.

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2019/04/evrimkuran_Small.jpeg


Middle East Director, UNIVERSUM | Key note speaker

EVRIM KURAN

Kuran has a BA in English Language & Literature at Hacettepe University and an Executive MBA degree at Sabancı University. She co-founded Dinamo Consulting in 2006 and has been working on generational studies and employer branding ever since.

Kuran has worked with many local and global employer brands in various industries such as finance, energy, FMCG, pharmaceuticals, education, automotive, retail, etc. She is the Middle East Director of world’s leading employer branding research and consulting company, Universum. She is also the creator and the curator of the region’s biggest employer branding conference, People Make the Brand since 2013.

Besides her career as a consultant, she is also a keynote speaker and a columnist and her articles are published at certain national and global publications and portals. She is also the author of the book Telgraftan Tablete (From Telegram to Tablet) in which she wrote the five generations of Turkey.

She is currently commuting between Dinamo’s Toronto and Istanbul offices.


https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/Anna-Macnar.jpeg

CEO HRM Institute

Anna Macnar

CEO w HRM Institute; doświadczony ekspert i wizjoner w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Przez cztery lata Country Manager w Universum Polska. Od 18 lat lat zajmuje się tematyką wizerunku pracodawcy i komunikacji HR pracodawcy. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employer branding. Do firm, z którymi współpracowała należą czołowi polscy pracodawcym.in.: EY, Deloitte, PKO Bank Polski SA, KPMG, Mars, PZU, Orange, Capgemini, Coca-Cola, Grupa ING, L’Oréal, Microsoft, Nestlé, State Street.

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2019/03/Bucki_Portret.jpg

Bucki.pro

Piotr Bucki

Jest szkoleniowcem, wykładowcą, nauczycielem, dziennikarzem, coachem, managerem, facetem, synem, bratem, tłumaczem, wujkiem. W każdej z ról czuje się dobrze i każda go definiuje, ale zawsze gdy ktoś go pyta, czym zajmuje się zawodowo musi się długo zastanawiać, co odpowiedzieć. W metodologii Mereditha Belblina jest poszukiwaczem źródeł, ale sam lubi o sobie myśleć jak o współczesnej wersji greckiego Hermesa. Po prostu lubi wiedzę i lubi ją podkradać z wszystkich możliwych źródeł, a potem przekazywać dalej i/lub wykorzystywać w licznych projektach, które prowadzi. Najbardziej chyba lubi obszar działalności, którą nazywa „komunikacją”, we wszelkich jej inkarnacjach. Komunikacja werbalna, pozawerbalna, wizualna, w mediach społeczościowych, w zespołach, grupach, w społeczeństwach… A jego ulubione pytanie to: „Dlaczego?”.

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2019/04/agnieszka-goląb-stanikowska.jpeg

BNP Paribas Bank Polska | Ekspert ds. zarządzania karierą

AGNIESZKA GOŁĄB-STANIKOWSKA

Od ponad dziesięciu lat specjalizuje się w obszarze employer brandingu, rekrutacji i rozwoju pracowników. Posiada liczne doświadczenia w zakresie przeprowadzania Assessment i Development Center. Bacznie śledzi i uczestniczy w zmianach, jakie niosą w pracy nowe technologie, mając na swoim koncie skuteczne wdrożenia systemów do zarządzania szkoleniami oraz karierą pracowników. Absolwentka kierunku psychologia kliniczna na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Ukończyła również studia podyplomowe „Psychologia Społeczna w Zarządzaniem Rozwojem Organizacji – zagadnienia szkoleniowe” na Uniwersytecie SWPS oraz „Coaching profesjonalny” na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie uzyskała certyfikację CoachWise.

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2019/04/patrycja_tkacz.jpg

Danone | Employer Branding Manager Poland & Baltics

PATRYCJA TKACZ

absolwentka kierunków Prawo oraz Stosunki Międzynarodowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Uczestnik wymiany Erasmus na Uniwersytecie w Lubljanie oraz Szkoły Praw Człowieka na Uniwersytecie w Zurychu. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale sprzedaży Philip Morris Polska Distribution, a następnie związała swoją karierę zawodową z działem HR (Statoil Fuel and Retail oraz Danone Sp. z o.o.). W DANONE pracuje od 2015 roku, gdzie współpracowała z zespołem HR Business Partnerów, następnie była odpowiedzialna za projekty HR w fabryce Danone w Warszawie, a od lipca 2016 odpowiada za strategię Employer Brandingową, Program Stażowy oraz Program Managerski grupy spółek DANONE w Polsce.
Od 2015 roku pełni również rolę Trenera w Programie Trenerów Wewnętrznych.


https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2019/04/Andrij_PwC_small.jpg

PwC | Director Human Capital

ANDREI TROFIN

Accomplished and energetic Human Resources professional with a solid history of achievement in various multicultural and diverse environments and transformation initiatives. Motivated leader with strong organizational abilities.

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2019/04/Anetta-Krukowska-samll.jpeg

EY Academy of Business | Ekspert & Trener

ANETTA KRUKOWSKA

Anetta pracuje jako trenerka, konsultantka i coach w zakresie rekrutacji, szkoleń, ocen kompetencji, diagnozy organizacyjnej oraz interwencji w trudnych sytuacjach zespołowych. Propagatorka nowego nurtu, którym jest wellness w biznesie. Z EY Academy of Business wpółpracuje od kilkunastu lat.
Realizowała projekty dla banków i firm ubezpieczeniowych, dla firm z sektora FMCG, produkcyjnych oraz dla administracji państwowej.

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2019/04/Lidia-Robakowska_small.jpeg

AVIVA | Employer Branding Partner

LIDIA ROBAKOWSKA

Swoją przygodę z employer brandingiem zaczęła kilka lat temu, najpierw po stronie agencji, a potem korporacji. Od 3 lat odpowiada za działania employer brandingowe po żółtej stronie mocy. Tu pracowała m.in. nad kampanią „Z Mordoru do Shire” przy okazji zmiany siedziby głównej Avivy i ostatnią styczniową „Tu praca Ci służy”. W employer brandingu najbardziej ceni autentyczną komunikację z potencjalnymi kandydatami.

Pozostańmy w kontakcie!

Zapraszamy do kontaktu na temat konferencji i nie tylko.