WARSZAWA

1 dzień / 10 wystąpień
Najważniejsze wydarzenie EB w Polsce!

Warszawa | 7 czerwca 2018
Poznaj

Prelegentów

Podczas Konferencji Employer Branding Summit 2018 będziemy mieli okazję poznać prelegentów, którzy są ekspertami w swojej dziedzinie i w swojej pracy od lat inspirują innych.

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/richard_400x400.001.jpeg


Global Head of Strategy and Advisory Universum – Key note speaker

Richard Mosley

Richard Mosley is widely recognised as one of the leading world authorities on employer brand development and engagement. His thinking draws on over 25 years experience in both brand management and HR consulting. Richard has led major employer brand development projects for many leading global employers including: BP, Coca-Cola, The European Commission, GSK, ING, L’Oreal, PepsiCo, Santander, Unilever and the World Food Program. He wrote the first book to be published on the subject: ‘The Employer Brand’ (2005), followed by ‘Employer Brand Management’ (2014), both published by Wiley. His latest book ‘Employer Branding for Dummies’ was published in January 2017. Richard is a regular key note speaker and chairman at employer brand events around the world, and his work appears regularly in leading business newspapers and journals including Harvard Business Review, Wall Street Journal, Financial Times and Economic Times of India


https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/Anna-Macnar.jpeg

CEO HRM Institute

Anna Macnar

CEO w HRM Institute; doświadczony ekspert i wizjoner w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Przez cztery lata Country Manager w Universum Polska. Od 18 lat lat zajmuje się tematyką wizerunku pracodawcy i komunikacji HR pracodawcy. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employer branding. Do firm, z którymi współpracowała należą czołowi polscy pracodawcym.in.: EY, Deloitte, PKO Bank Polski SA, KPMG, Mars, PZU, Orange, Capgemini, Coca-Cola, Grupa ING, L’Oréal, Microsoft, Nestlé, State Street.

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/grzegorz-milkowski-3000x2000-kopia.jpeg

CEO w agencji CONTENTHOUSE

Grzegorz Miłkowski

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Właściciel i redaktor naczelny portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Założyciel pierwszego polskiego serwisu śledzącego możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AiBusiness.pl. W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow i Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka, mFinanse (Grupa mBank).

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/ksia_mlynarczyk.001.jpeg

CEO Socjomania

Katarzyna Młynarczyk

CEO of Socjomania – the biggest social media consulting and training company in Poland, sharing passion for social media (training projects, conducting workshops, social media consulting). In my trainings portfolio are brands like Turner Broadcasting System (Cartoon Network), COTY, Orange, Onet Ras Polska, HPE, Plus, T-mobile, VELUX, IBM, Fujitsu, REC Global, Raben Group, BZWBK Leasing, Bank BGŻ, Jones Lang Lasalle, publishing houses like Znak, Tygodnik Polityka, Fashion Week Poland, WOŚP, National Forests; public institutions: Ministerstwo Gospodarki, Poczta Polska, PKP Cargo and many more. I work with Embassies: Trade Department Israel Embassy in Poland and Canada Embassy (group of diplomats). I also train how to be professional social media user on LinkedIn (dedicated series of trainings and mentoring). Socjomania is a global partner of Digital Marketing Institute (Certification in Digital Marketing). Facilitator at service design workshops and digitalization workshops.


https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/Agata_Samul.jpg

Country Employer Branding & Recruitment Specialist IKEA

Agata Białkowska-Samul

Jako Country Employer Branding & Recruitment Specialist w IKEA jest odpowiedzialna za wizerunek firmy jako pracodawcy w Polsce. Z IKEA związana od 2,5 roku, zaś z branżą HR – od ponad 12 lat – tworzyła jedną z pierwszych w Polsce zakładek „kariera”. Do działań rekrutacyjnych i employerbrandingowych uwielbia wykorzystywać social media oraz działania performance. Kiedy nie pracuje to rysuje – tworzenie ilustracji jest jej sposobem na znalezienie spokoju i czasem na refleksję. A ilustracje można obejrzeć na agatasamul.pl

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/Marta_Zwolińska_420x420.png

Specjalista ds. komunikacji Future Processing

Marta Zwolińska

Specjalista ds. komunikacji Future Processing. Jest socjolożką i od ponad 4 lat zajmuje się komunikacją wewnętrzną w firmie Future Processing. Przez wcześniejsze 4 lata rozwijała się w sektorze NGO, m.in. prowadząc stowarzyszenie i realizując projekty, które promują Górny Śląsk. Oba środowiska łączy istotna część wspólna – najlepszym rezultatom sprzyja praca oparta na kapitale społecznym i wspólnych wartościach.

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/Katarzyna_Zadrozna.jpeg

CULTURE & COMMUNICATION GLOBAL SENIOR MANAGER

Katarzyna Zadrożna

Posiada wszechstronne doświadczenie zawodowe z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, PR, budowania wizerunku pracodawcy, marketingu, zaangażowania pracowników, rekrutacji, społecznej odpowiedzialności biznesu. Pracowała w organizacjach pozarządowych (m.in. Forum Odpowiedzialnego Biznesu), międzynarodowych korporacjach (m.in. Grupa DANONE), agencjach marketingowych i jako niezależny konsultant.
Obecnie, jako Culture & Communication Global Senior Manager w AmRest tworzy rozwiązania, które mają zapewnić spójną i silną kulturę organizacyjną oraz efektywną komunikację wewnętrzną na wszystkich rynkach. Odpowiada również za działania i projekty związane z budowaniem wizerunku pracodawcy oraz zaangażowania pracowników.

Pozostańmy w kontakcie!

Zapraszamy do kontaktu na temat konferencji i nie tylko.