Przedsiębiorca, konsultant i edukator.
Założyciel i CEO firmy szkoleniowo-doradczej Suasio i agencji marketingowej digitalk. Wraz z zespołem pomaga firmom zwiększyć sprzedaż i usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe poprzez doradztwo, szkolenia lub prowadzenie kampanii.
Pracował m.in. dla: Swiss, Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka.
Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu
– od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy.
Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie.
Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od kilku lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów – Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży.
Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce:
Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej.
Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.