Jestem założycielem i prezesem Sotrendera, a także przedsiębiorcą, badaczem i miłośnikiem wyciągania sensownych wniosków z rzetelnych danych. Sotrender (www.sotrender.com) to oprogramowanie analityczne, wykorzystujące dane pochodzące z social media oraz algorytmy sztucznej inteligencji. Dzięki naszym rozwiązaniom, pomagamy kilkuset markom i agencjom z całego świata w efektywnym prowadzeniu kanałów społecznościowych.
Wcześniej, przez ponad 10 lat, pracowałem naukowo na Uniwersytecie Warszawskim. Wciąż wykładam i szkolę oraz występuję na konferencjach w kraju i za granicą. Mam doktorat z psychologii społecznej na UW (już w 2008 r. pisałem o relacjach społecznych i społecznościach internetowych!) i magisterium z ekonomii na SGH. Znam 6 języków, odwiedziłem 46 krajów, w tym połowę z nich na rowerze. Uwielbiam też bieganie, narty oraz spędzanie czasu z rodziną, najlepiej z dala od ekranów.