Katarzyna Gaweł, Head of Internal and Engagement Communications, Ringier Axel Springer Polska
Finansistka z wykształcenia, z zamiłowania od ponad 15 lat zajmuje się komunikacją.
Fascynują ją relacje międzyludzkie, kwestia różnych perspektyw i odbioru informacji. Kocha dane, bo z nimi się nie dyskutuje i wierzy, że „you can’t change what you don’t measure”. Dlatego, w Ringier Axel Springer Polska obok funkcji Head of Internal and Engagement Communications jest liderką inicjatywy EqualVoice mającej na celu wyrównywanie głosu kobiet i mężczyzn w mediach.
Ekspertka z Bazy Ekspertek #nieczekam107lat. Jedna z bohaterek książki „Kochaj siebie. Ideal(nie) doskonałe”
Dominik Górka, Marketer, dyrektor kreatywny, strateg
Twórca konceptów kreatywnych, kampanii i scenariuszy live experience w realu i digitalu dla liderów branż. W event marketingu od ponad 2 dekad. Od 1999 założyciel i dyrektor kreatywny Live Age (Grupa Manta). Razem ze swoją agencją zdobył w ciągu ostatniego roku m.in. Global Eventex Awards (w tym za najlepszą konferencję online na świecie), Golden Arrows (za najlepsze wirtual brand experiences wewnętrzne i zewnętrzne w Polsce), Kreaturę, wyróżnienie Agencja Roku – Partner na Lata Media Marketing Polska.
Wierzy, że dobra kreacja to skutek dobrej strategii. A eventy powinny być narzędziami, które realizują konkretne cele marki i employer brandingu, i potrafią to udowodnić. Włączył do rozmowy w polskim marketingu pojęcie „komunikacja live“. Prowadzi wystąpienia publiczne i zajęcia akademickie związane z live experience. W latach 2018-2020 Członek Zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Członek SAR, MPI Poland Chaper i Krakow Network. Laureat nagrody Osobowość Roku MP Power Awards 2020.
Doświadczony manager NGO: 2005-2009 w zarządzie Hospicjum Tischnera, 2015-2020 prezes zarządu Stowarzyszenia Re-Prezentacje (Non Fiction, największy w Polsce festiwal reportażu). Od 2021 w JazzKultura.pl.
Wierzy, że dobra kreacja to skutek dobrej strategii. A eventy powinny być narzędziami, które realizują konkretne cele marki i employer brandingu, i potrafią to udowodnić. Włączył do rozmowy w polskim marketingu pojęcie „komunikacja live“. Prowadzi wystąpienia publiczne i zajęcia akademickie związane z live experience. W latach 2018-2020 Członek Zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Członek SAR, MPI Poland Chaper i Krakow Network. Laureat nagrody Osobowość Roku MP Power Awards 2020.
Doświadczony manager NGO: 2005-2009 w zarządzie Hospicjum Tischnera, 2015-2020 prezes zarządu Stowarzyszenia Re-Prezentacje (Non Fiction, największy w Polsce festiwal reportażu). Od 2021 w JazzKultura.pl.