Marlena Chojecka-Bek, Dyrektor ds. Szkoleń i Rozwoju
Menedżerka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze HR. Ekspertka w zakresie zarządzania zmianą, kształtowania kultury organizacyjnej i budowania zaangażowania oraz projektowania programów rozwojowych. W PZU odpowiedzialna za obszar szkoleń i rozwoju. Obecnie swoją uwagę skupia na działaniach wspierających dalszą transformację kultury organizacyjnej, w tym dojrzewanie hybrydowego modelu pracy oraz realizację strategii wellbeingowej. Absolwentka Wydziału Psychologii UW, coach. Pasjonatka idei uczenia się przez całe życie i stałego poszukiwania mądrych metod i narzędzi pozwalających jednostkom i zespołom utrzymywać wysoką efektywność.
Anna Wardecka, Dyrektor Zarządzająca ds. HR w Grupie PZU
Menedżerka z kilkunastoletnią praktyką w zakresie zagadnień związanych z zarządzaniem wynagrodzeniami. Prowadziła wiele projektów i działań HR w dużej grupie kapitałowej. W swojej organizacji wprowadziła też kontroling personalny. Specjalizuje się w przeprowadzaniu analiz procesów HR, mierzeniu ich efektywności, identyfikowaniu i rekomendowaniu kierunków rozwoju w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, opracowywaniu oraz wdrażaniu polityki wynagradzania, w tym dedykowanych systemów premiowych dla poszczególnych linii biznesowych i grup zawodowych. Zajmuje się monitorowaniem konkurencyjności i trendów w dziedzinie wynagrodzeń i świadczeń, wypracowywaniu nowych rozwiązań mających wpływ na koszty i wzrost efektywności. Dodatkowo prowadzi negocjacje ze związkami zawodowymi w zakresie polityk i zasad wynagradzania. Obecnie Dyrektor Zarządzający ds. HR w Grupie PZU. Członek Rady Programowej Klubu C&B przy Uczelni Łazarskiego. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia HR. Współautorka programu i wykładowca studiów podyplomowych Zarządzanie Wynagrodzeniami i Wynikami Pracy na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.