Doradza klientom z zakresu tworzenie i optymalizacji działań digital marketingowych. W zakresie jej kompetencji jest zarówno analiza twardych danych pozyskiwanych z systemów analitycznych, jak i audyty kanałów social media. Łącząc te dwa obszary, pomaga budować i egzekwować strategie efektywnego prowadzenia działań digital marketingowych. W pracy z e-commerce mocno skupiona na sprzedaży i rentowności działań marketingowych.
Ma szerokie doświadczenie w prowadzeniu projektów e-commerce dla branży B2B. Współpracowała również z markami z sektora beauty, fashion oraz farma. Brała udział w projektach strategicznych skupujących się na ekspansji marek na rynki zagraniczne. Ma w swoim portfolio marki działające na ponad 20 światowych rynkach. Aktywnie wspiera klientów od momentu badań i tworzenia strategii marketingowych, Employer Brandingowych, aż do egzekucji planów oraz weryfikacji początkowych założeń. Pomaga również budować procesy transformacji cyfrowej w organizacjach. Pracowała w projektach dla między innymi marek: Henkel, Benefit System, Boehringer Ingelheim, Indigo, Jeronimo Martins, RASP, PKO BP.