Marlena Chojecka-Bek Dyrektorka ds. Szkoleń i Rozwoju w PZU
Menedżerka z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze HR. Ekspertka w zakresie zarządzania zmianą, kształtowania kultury organizacyjnej i budowania zaangażowania oraz projektowania programów rozwojowych. W PZU odpowiedzialna za obszar szkoleń i rozwoju ludzi i organizacji. Dodatkowo wdraża w organizacji strategię wellbeingu. W ciągu ostatnich dwóch lat pełniła również rolę liderki nurtu w projekcie transformacji organizacji w zakresie wdrażania nowego modelu pracy (w tym wdrażania modelu hybrydowego i nowoczesnych narzędzi pracy grupowej).
Paweł Bechciński | IKEA
Objął stanowisko Dyrektora ds. Ludzi i Kultury Organizacji w IKEA Retail w Polsce w marcu 2022 r. Jest odpowiedzialny za budowanie i realizację strategii w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz tworzenie przyjaznego miejsca pracy dla wszystkich pracowników zgodnie z zasadami firmy. Swoją pracę w IKEA rozpoczął w 2018 roku na stanowisku Kierownika ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi – początkowo w Centrum Wsparcia Klienta Domolinia IKEA, potem w sklepie w Jankach i IKEA w Blue City, a następnie w Service Office. W obszarze HR pracuje ponad 12 lat.
Karol Kapuściński | No Fluff Jobs
Łączy świat sprzedaży i HR od ponad 16 lat wspierając organizacje w doborze narzędzi rekrutacyjnych. Certyfikowany trener biznesu i ekspert rynku pracy z pasją dzielący się wiedzą z Hiring Managerami na temat cadidate experience i istotności procesów rekrutacyjnych w budowaniu silnych i zaangażowanych zespołów. Pracował dla takich marek jak Pracuj.pl czy Goldenline, a od 5 lat wspiera No Fluff Jobs na stanowisku Head of Strategic Sales. W czasie wolnym zimą wybiera snowboard, a latem – rower.
Anna Macnar | HRM Institute
CEO HRM Institute; doświadczona ekspertka i wizjonerka w obszarze employer brandingu, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultantka, trenerka i wykładowczyni. Autorka książki „Employer branding bez tajemnic” oraz publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy.
Kamil Rodzik | Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Główny specjalista Biura Dyrektora Generalnego. Urzędnik mianowany służby cywilnej z wieloletnim doświadczeniem w obszarze naboru, kształtowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, komunikacji wewnętrznej oraz budowania kultury organizacyjnej. Zwolennik i orędownik nowoczesnej i otwartej administracji publicznej. Autor książki pt. “Nowoczesny nabór i employer branding w administracji publicznej”, która jest pierwszym praktycznym przewodnikiem po procesie rekrutacji i selekcji oraz obszarze budowania marki pracodawcy w sektorze publicznym.
Marcin Sokołowski
Marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem w firmach z branży technologicznej. Obecnie CEO w Sharebee, pierwszej na polskim rynku platformie Employee Advocacy. Wcześniej w Orange Polska odpowiadał m.in. za strategię B2B, budowę linii biznesowej dedykowanej technologiom Microsoft oraz zarządzanie kanałem partnerskim. W 2011 r odpowiadał w Orange za stworzenie i wprowadzenie na rynek marki Integrated Solutions. W Epicor Software Corporation kierował zespołem marketingu w regionie EMEA, gdzie odpowiadał m.in. za digital i wprowadzanie nowych produktów na rynek europejski. Wcześniej związany ze szwedzkim dostawcą rozwiązań klasy ERP – Scala Business Solutions, gdzie kierował polskim oddziałem marketingu.