WARSZAWA

wiedza i inspiracje w pakiecie

8 czerwca 2018 | Warszawa
Warsztat 14.06.2018

Budowanie marki pracodawcy – od komunikacji do narzędzi

„Reklama to podatek od niewyróżniającej się kultury” powiedział Robert Stephens. Szczególnie dotyczy to reklamowania pracodawcy – z punktu widzenia pracownika wszyscy „handlują” tym samym (damy Ci pieniądze za Twój czas i umiejętności).

Firmy, w których jest silna i charakterystyczna kultura, mogą przebierać w najlepszych pracownikach. Czy wiesz, że liczba kandydatów na jedno miejsce przy rekrutacji na Harvard jest mniejsza niż liczba kandydatów na jedno miejsce przy rekrutacji w… Zappos?

W czasie warsztatu poznamy:

  • narzędzia do zarządzania kulturą organizacyjną – bo bez niej budowanie marki pracodawcy sprowadza się do wyrzucania pieniędzy na ogłoszenia;
  • metody mierzenia skuteczności naszych działań – zarówno na poziomie budowania kultury jak i skuteczności działań rekrutacyjnych;
  • inspirujące kampanie rekrutacyjne, z których możecie czerpać wiedzę na temat budowania marki pracodawcy – nie tylko je poznamy, ale rozłożymy na elementy pierwsze;
  • szkielet marki w tradycyjnym brandingu – i jak zastosować ten szkielet do budowania marki pracodawcy;
  • narzędzia, które ułatwią nam budowanie wszystkich powyższych.

Jeśli uważasz, że budowanie marki pracodawcy sprowadza się do projektowania ogłoszeń o pracy „w młodym, dynamicznym zespole” – te warsztaty NIE są dla Ciebie. Ale jeśli czujesz, że chcesz wybudować silną markę pracodawcy zaczynając od wewnątrz – zapraszam, wiele stąd wyniesiesz.

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat.

Czas trwania: od 9.00 do 16.00

Trener: Paweł Tkaczyk, MIDEA


Zarejestruj się

Nawiąż

Kontakt

Follow HRM Institute


Poznaj

HRM Institute


https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/HRMI_logo_BL_RGB-160x160.jpg