WARSZAWA

wiedza i inspiracje w pakiecie

15 czerwca 2018 | Warszawa
Warsztat 15.06.2018

Strategia komunikacji marki pracodawcy

Sztuka komunikowania marki pracodawcy jest jednym z ważniejszych aspektów employer brandingu. Nawet jeśli mamy przygotowaną rewelacyjną kampanię wizerunkową czy rekrutacyjną a nie mamy dobrze zaplanowanej komunikacji do naszych odbiorców, efekt naszych działań może być mizerny.


Warsztat Strategia komunikacji marki pracodawcy to propozycja dla tych, którzy chcą nauczyć się efektywnej komunikacji z kandydatami i pracownikami.

Jak zaplanować komunikację do studentów, profesjonalistów czy własnych pracowników, która dotrze do odbiorców i zachęci do działania? W jakich kanałach poszczególne grupy szukają informacji o pracodawcach? Jakich narzędzi komunikacji używać?

Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób związanych z employer brandingiem, HR, rekrutacją, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firm oraz wszystkich osób będących ambasadorami marki pracodawcy.

W czasie warsztatu dowiesz się m.in.:

  • jakie są trendy w komunikacji marki pracodawcy,
  • jak stworzyć persony odzwierciedlające kluczowe grupy odbiorców,
  • jak dobrać kanały komunikacji do grup docelowych,
  • jak stworzyć strategię komunikacji marki krok po kroku,
  • jak mierzyć skuteczności działań komunikacyjnych,
  • a także poznasz narzędzia i ciekawe praktyki.

Termin: 8 czerwca 2018 r., Warszawa

Czas trwania: od 9.00 do 16.00

Trener: Julia Bojanowska, HRM Institute


Zarejestruj się

Nawiąż

Kontakt

Follow HRM Institute


Poznaj

HRM Institute


https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/HRMI_logo_BL_RGB-160x160.jpg