CEO w HRM Institute; doświadczona ekspertka i wizjonerka w obszarze employer brandingu, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultantka, trenerka i wykładowczyni. Autorka książki „Employer branding bez tajemnic” oraz publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Przez cztery lata Country Manager w Universum Polska. Od 18 lat lat zajmuje się tematyką wizerunku pracodawcy i komunikacji HR pracodawcy. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employer branding. Do firm, z którymi współpracowała należą czołowi polscy pracodawcym.in.: EY, Deloitte, PKO Bank Polski SA, KPMG, Mars, PZU, Orange, Capgemini, Coca-Cola, Grupa ING, L’Oréal, Microsoft, Nestlé, State Street.