Pn -Pt 09.00 - 17.00 +48 500041562

EDYCJA 2024
Termin nadsyłania prac upływa 30 kwietnia 2024 r.

KONKURS EMPLOYER BRANDING EXCELLENCE AWARDS 2024

7 czerwca 2024 roku już po raz trzynasty rozdamy nagrody w konkursie Employer Branding Excellence Awards. W 2023 roku odnotowaliśmy rekordową liczbę zgłoszeń, co nas bardzo cieszy, bo pokazuje, że coraz częściej w firmach realizowane są wartościowe projekty employerbrandingowe. W tym roku możecie zgłaszać projekty w aż 9 kategoriach, w tym jednej nowej: Program Employee Advocacy

Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji prestiżowego konkursu Employer Branding Excellence Awards!

Daj się docenić!

Jako HRM Institute chcemy nagradzać i pokazywać najlepsze praktyki employerbrandingowe w Polsce! Robisz to dobrze?

Daj się docenić! 

KONKURS EBEA — CO, GDZIE, KIEDY I DLACZEGO

Udział w konkursie EBEA daje możliwość pochwalenia się efektami działań przed światem i własną firmą, zmierzenia się w rywalizacji i zainspirowania się do dalszych działań. Jak się zgłosić, gdzie, i w jakim terminie?

1.

Dla kogo?

Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających wysłanie zgłoszenia prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.

Udział w konkursie jest odpłatny.

2.

9 kategorii konkursowych

1. Strategia EB do 100 tys. PLN
2. Strategia EB pow. 100 tys. PLN
3. Kampania zewnętrzna
4. Kampania wewnętrzna
5. Innowacja employer branding
6. Film rekrutacyjny /
wizerunkowy
7. Strona/zakładka kariery
8. Kreacja graficzna (key visual)
9. Program employee advocacy

3.

Opłaty

Od 2021 roku udział w konkursie jest odpłatny.
Opłaty są przeznaczone na
przeprowadzenie konkursu,
nagrody oraz organizację
Gali.

Opłaty wynoszą 250 zł netto dla mniejszych firm (do 100 pracowników) i 400 zł netto dla większych (pow. 100 pracowników). 

4.

Idea konkursu

Budowanie marki
pracodawcy wymaga
kreatywności, znajomości
trendów, najnowszych
technologii i oczekiwań
kandydatów. Celem konkursu
jest wyłonienie i nagrodzenie
najlepszych projektów
employerbrandingowych w
dziewięciu kategoriach

NIEZBĘDNIK KONKURSOWY

Wybierz kategorię

Do wyboru masz aż 9 kategorii konkursowych. Projekty możesz zgłosić do dowolnej liczby kategorii. Jeśli w danej kategorii masz więcej niż jeden projekt, to możesz zgłosić je wszystkie.

Terminy

Termin nadsyłania prac upływa 30 kwietnia 2024 r. do godz. 23:59. Prace konkursowe należy zgłaszać za pośrednictwem formularza konkursowego zamieszczonego na stronie.

Gala EBEA 2024

Nagrody w konkursie zostaną wręczone podczas Gali Konkursu EBEA, 6 czerwca 2024. Pracodawcy, którzy otrzymają główne nagrody zaprezentują swoje projekty.

Regulamin konkursu

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2024 znajdziesz w regulaminie.
Wrazie pytań zapraszamy do kontaktu: konkurs@hrminstitute.pl

9 Kategorii Konkursowych

Zapraszamy do zapoznania się z dziewięcioma kategoriami konkursowymi XIII edycji Employer Branding Excellence Awards. Wybierz odpowiednią kategorię i zgłoś projekt do konkursu!

Zrealizowałeś projekty w kilku kategoriach? Gratulujemy dobrej roboty! Możesz zgłosić je wszystkie!

1.

Strategia EB budżet do 100 tys. PLN

Cieszy nas, że coraz więcej firm, które nie dysponują bardzo dużymi budżetami na działania EB decyduje się na wdrożenie strategii EB. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyodrębnienie dodatkowej kategorii, żeby nagrodzić i wyróżnić te działania.

2.

Strategia EB budżet pow. 100 tys. PLN

Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą
pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!

3.

Kampania
zewnętrzna

Budowanie marki pracodawcy na zewnątrz firmy to najcześciej wymieniany priorytet w działaniach EB w badaniu EB w Polsce. Nic dziwnego, że w tej kategorii mamy zwykle najwięcej zgłoszeń i nagród. Zachęcamy do pochwalenia się efektami działań zewnętrznych. 

4.

Kampania
wewnętrzna

Pracownicy są najlepszymi
ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Powinni być zatem dobrze poinformowani o tym, co dzieje się w firmie i jakie mają możliwości. Dbasz o markę pracodawcy wewnątrz firmy? Zgłoś projekt do tej kategorii! 

5.

Innowacja
employer branding

Działania employerbrandingowe
wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Masz na swoim koncie innowacyjny projekt, który się sprawdził? Pochwal się!

6.

Film rekrutacyjny lub wizerunkowy​

Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób viralowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy
już wkrótce!

7.

Strona lub zakładka
kariery

Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów? Pokaż nam!

8.

Kreacja graficzna
(key visual)

Dobra kreacja graficzna to podstawa udanej kampanii. Przyciąga wzrok i buduje rozpoznawalność marki. W połączeniu z dobrym copy może stać się viralem. Warto docenić pracę grafików, bo bez udanej kreacji najlepsza kampania może przejsć bez echa. 

9.

Program employee
advocacy (nowość)

Programy ambasadorskie to skuteczny sposób budowania rozpoznawalności marki przy pomocy osób, które własnym wizerunkiem ręczą za autentyczność wypowiedzi. Dobry program ambasadorski zasługuje na docenianie. Zapraszamy do zgłaszania projektów w nowej kategorii!

Przejdź
do formularza
konkursowego:

Jurorzy

Anna Macnar

Anna Macnar

HRM Institute
Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska

dagmarapakulska.pl
Julia Bojanowska

Julia Bojanowska

HRM Institute

Maja Gojtowska

Maja Gojtowska

gojtowska.com
Dominik Górka

Dominik Górka

Live Age
Mateusz Jabłonowski

Mateusz Jabłonowski

m-jablonowski.com

Monika Kantowicz-Gdańska

Monika Kantowicz-Gdańska

MKG Consulting
Anna Mikulska

Anna Mikulska

MJCC
Daria Siwka

Daria Siwka

bardzpHR


Nagrodzeni
w konkursie
EBEA 2023

Nagroda specjalna za kampanię społeczno-edukacyjną

No Fluff Jobs

Strategia EB powyżej 100 tys.

Nagroda główna:

Deloitte

Wyróżnienie:

Robert Bosh

Strategia EB do 100 tys.

Nagroda główna:

Wunderman Thompson 

Technologya

Wyróżnienie:

Grupa Komputronik

Kampania wewnętrzna

Nagrody główne:

BGK i Live Age

oraz Tpay

Wyróżnienia:

Atos Poland Global Services 

EY

mBank

Pepco Poland

Philip Morris International

Innowacja EB

Nagroda główna:

PZU

Wyróżnienia:

Codete Global

Fundacja na rzecz Tworzenia

Wartości Wspólnej przez

Studentów

mBank

Ringier Axel Springer Tech

Kampania offline

Nagroda główna:

Philip Morris Polska

Wyróżnienie:

ACCENTURE

Kampania online

Nagrody główne:

Software Mansion 

oraz Raben Group

Wyróżnienia:

Biedronka 

CD PROJEKT RED

Deloitte 

Lidl Polska

PZU

Film wizerunkowy

Nagrody główne:

IKEA Retail 

oraz ACCENTURE 

Wyróżnienia:

CD PROJEKT RED

Grape Up

Job’n’joy 

Kaufland Polska

LPP

Strona/Zakładka kariera / Landing page

Nagrody główne:

Leroy Merlin Polska 

oraz Red Sky 

Wyróżnienia:

BNP Paribas Bank Polska

Grupa MBE

Orange Polska

Key Visual

Nagroda główna:

EY

Wyróżnienia:

BNP Paribas Bank Polska 

Objectivity 

Ringier Axel Springer Tech