7 czerwca 2024 roku już po raz trzynasty rozdamy nagrody w konkursie Employer Branding Excellence Awards. W 2023 roku odnotowaliśmy rekordową liczbę zgłoszeń, co nas bardzo cieszy, bo pokazuje, że coraz częściej w firmach realizowane są wartościowe projekty employerbrandingowe. W tym roku możecie zgłaszać projekty w aż 9 kategoriach, w tym jednej nowej: Program Employee Advocacy.
Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji prestiżowego konkursu Employer Branding Excellence Awards!
Jako HRM Institute chcemy nagradzać i pokazywać najlepsze praktyki employerbrandingowe w Polsce! Robisz to dobrze?
Daj się docenić!
Udział w konkursie EBEA daje możliwość pochwalenia się efektami działań przed światem i własną firmą, zmierzenia się w rywalizacji i zainspirowania się do dalszych działań. Jak się zgłosić, gdzie, i w jakim terminie?
1.
Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających wysłanie zgłoszenia prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.
Udział w konkursie jest odpłatny.
2.
1. Strategia EB do 100 tys. PLN
2. Strategia EB pow. 100 tys. PLN
3. Kampania zewnętrzna
4. Kampania wewnętrzna
5. Innowacja employer branding
6. Film rekrutacyjny /
wizerunkowy
7. Strona/zakładka kariery
8. Kreacja graficzna (key visual)
9. Program employee advocacy
3.
Udział w konkursie jest odpłatny. Opłaty są przeznaczone na
organizację konkursu i Gali oraz
nagrody.
Opłaty wynoszą 250 zł netto dla mniejszych firm (do 100 pracowników) i 400 zł netto dla większych (pow. 100 pracowników).
Opłatę możesz uiścić tutaj
4.
Budowanie marki
pracodawcy wymaga
kreatywności, znajomości
trendów, najnowszych
technologii i oczekiwań
kandydatów. Celem konkursu
jest wyłonienie i nagrodzenie
najlepszych projektów
employerbrandingowych w
dziewięciu kategoriach
Do wyboru masz aż 9 kategorii konkursowych. Projekty możesz zgłosić do dowolnej liczby kategorii. Jeśli w danej kategorii masz więcej niż jeden projekt, to możesz zgłosić je wszystkie.
Uwaga: na waszą prośbę przedłużyliśmy termin nadsyłania prac do 6 maja 2024 r. do godz. 23:59. Prace konkursowe należy zgłaszać za pośrednictwem formularza konkursowego zamieszczonego na stronie.
Nagrody w konkursie zostaną wręczone podczas Gali Konkursu EBEA, 7 czerwca 2024. Pracodawcy, którzy otrzymają główne nagrody zaprezentują swoje projekty.
Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2024 znajdziesz w regulaminie.
Wrazie pytań zapraszamy do kontaktu: konkurs@hrminstitute.pl
Zapraszamy do zapoznania się z dziewięcioma kategoriami konkursowymi XIII edycji Employer Branding Excellence Awards. Wybierz odpowiednią kategorię i zgłoś projekt do konkursu!
Zrealizowałeś projekty w kilku kategoriach? Gratulujemy dobrej roboty! Możesz zgłosić je wszystkie!
Cieszy nas, że coraz więcej firm, które nie dysponują bardzo dużymi budżetami na działania EB decyduje się na wdrożenie strategii EB. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyodrębnienie dodatkowej kategorii, żeby nagrodzić i wyróżnić te działania.
Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą
pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!
Budowanie marki pracodawcy na zewnątrz firmy to najcześciej wymieniany priorytet w działaniach EB w badaniu EB w Polsce. Nic dziwnego, że w tej kategorii mamy zwykle najwięcej zgłoszeń i nagród. Zachęcamy do pochwalenia się efektami działań zewnętrznych.
Pracownicy są najlepszymi
ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Powinni być zatem dobrze poinformowani o tym, co dzieje się w firmie i jakie mają możliwości. Dbasz o markę pracodawcy wewnątrz firmy? Zgłoś projekt do tej kategorii!
Działania employerbrandingowe
wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Masz na swoim koncie innowacyjny projekt, który się sprawdził? Pochwal się!
Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób viralowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy
już wkrótce!
Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów? Pokaż nam!
Dobra kreacja graficzna to podstawa udanej kampanii. Przyciąga wzrok i buduje rozpoznawalność marki. W połączeniu z dobrym copy może stać się viralem. Warto docenić pracę grafików, bo bez udanej kreacji najlepsza kampania może przejsć bez echa.
Programy ambasadorskie to skuteczny sposób budowania rozpoznawalności marki przy pomocy osób, które własnym wizerunkiem ręczą za autentyczność wypowiedzi. Dobry program ambasadorski zasługuje na docenianie. Zapraszamy do zgłaszania projektów w nowej kategorii!
mBank S.A. i Linkleaders
PZU
Fundacja Gajusz
Volkswagen Poznań
FM Logistic
Albedo Marketing
BNP Paribas Bank Polska
Carlsberg Polska
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Deloitte
HEINEKEN Kraków
Rossmann Polska
T‑Mobile Polska
nie przyznano nagrody głównej
Bank Gospodarstwa Krajowego
Credit Agricole Bank Polska S.A.
dmTECH Polska
Global Reckitt Hub Warsaw
PZU
Robert Bosch Polska
Wyróżnienia:
mBank S.A. i Linkleaders
GRENEVIA SA FAMUR
Biedronka
Kaufland
Early Stage
Digital Hub Warsaw at Bayer
Prowly
PZU
Bank Gospodarstwa Krajowego
Wyróżnienia:
Allegro sp. z o.o.
Deloitte
mBank S.A.
Philip Morris w Polsce
Nagroda główna:
T‑Mobile Polska
Wyróżnienia:
ConVista Consulting Sp. z o.o.
HEINEKEN Kraków
Hochland Polska Sp. z o.o.
Unilever Polska S.A.
Robert Bosch Polska
Wyróżnienia:
Clouds On Mars Sp. z o.o.
Digital Hub Warsaw at Bayer
LOTTE Wedel Sp. z o.o.
Miasto Poznań