Pn -Pt 09.00 - 17.00 +48 500041562

Wyniki EBEA 2023!

KONKURS EMPLOYER BRANDING EXCELLENCE AWARDS 2024

6 czerwca 2024 roku już po raz trzynasty rozdamy nagrody w konkursie Employer Branding Excellence Awards. Z ogromną radością obserwujemy coraz większą liczbę wartościowych projektów employerbrandingowych realizowanych w firmach, bo to pokazuje jak zmienia się rynek pracy i jak pracodawcy dbają o swoją markę pracodawcy. Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji prestiżowego konkursu Employer Branding Excellence Awards!

Daj się docenić!

Jako HRM Institute chcemy nagradzać i pokazywać najlepsze praktyki employerbrandingowe w Polsce! Robisz to dobrze?

Daj się docenić! 

KONKURS EBEA — CO, GDZIE, KIEDY I DLACZEGO

Udział w konkursie EBEA daje możliwość pochwalenia się efektami działań przed światem i własną firmą, zmierzenia się w rywalizacji i zainspirowania się do dalszych działań. Jak się zgłosić, gdzie, i w jakim terminie?

1.

Dla kogo?

Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających wysłanie zgłoszenia prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.

Udział w konkursie jest odpłatny.

2.

9 kategorii konkursowych

1. Strategia EB do 100 tys. PLN
2. Strategia EB pow. 100 tys. PLN
3. Kampania zewnętrzna
4. Kampania wewnętrzna
5. Innowacja employer branding
6. Film rekrutacyjny /
wizerunkowy
7. Strona/zakładka kariery
8. Kreacja graficzna (key visual)
9. Program employee advocacy

3.

Opłaty

Od 2021 roku udział w konkursie jest odpłatny.
Opłaty są przeznaczone na
przeprowadzenie konkursu,
nagrody oraz organizację
Gali.

Opłaty wynoszą 250 zł netto dla mniejszych firm (do 100 pracowników) i 400 zł netto dla większych (pow. 100 pracowników). 

4.

Idea konkursu

Budowanie marki
pracodawcy wymaga
kreatywności, znajomości
trendów, najnowszych
technologii i oczekiwań
kandydatów. Celem konkursu
jest wyłonienie i nagrodzenie
najlepszych projektów
employerbrandingowych w
dziewięciu kategoriach

NIEZBĘDNIK KONKURSOWY

Wybierz kategorię

Do wyboru masz aż 9 kategorii konkursowych. Projekty możesz zgłosić do dowolnej ilości kategorii. Jeśli w danej kategorii masz więcej niż jeden projekt, to możesz zgłosić je wszystkie.

Terminy

Termin nadsyłania prac upływa 30 kwietnia 2024 r. do godz. 23:59. Prace konkursowe należy zgłaszać za pośrednictwem formularza konkursowego zamieszczonego na stronie.

Gala EBEA 2024

Nagrody w konkursie zostaną wręczone podczas Gali Konkursu EBEA, 6 czerwca 2024. Pracodawcy, którzy otrzymają główne nagrody zaprezentują swoje projekty.

Regulamin konkursu

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2024 znajdziesz w regulaminie.
Wrazie pytań zapraszamy do kontaktu: konkurs@hrminstitute.pl

9 Kategorii Konkursowych

Zapraszamy do zapoznania się z dziewięcioma kategoriami konkursowymi XIII edycji Employer Branding Excellence Awards. Wybierz odpowiednią kategorię i zgłoś projekt do konkursu!

Zrealizowałeś projekty w kilku kategoriach? Gratulujemy dobrej roboty! Możesz zgłosić je wszystkie!

1.

Strategia EB budżet do 100 tys. PLN

Cieszy nas, że coraz więcej firm, które nie dysponują bardzo dużymi budżetami na działania EB decyduje się na wdrożenie strategii EB. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyodrębnienie dodatkowej kategorii, żeby nagrodzić i wyróżnić te działania.

2.

Strategia EB budżet pow. 100 tys. PLN

Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą
pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!

3.

Kampania
Online

Rok temu pandemia spowodowała
przeniesienie znacznej części
codziennych aktywności do
internetu. Tu się uczymy, pracujemy
i rekrutujemy. Czy pracodawcom
udaje się dotrzeć do najlepszych
talentów w czasach, kiedy wszyscy

4.

Kampania
Offline

Czy działania offline mają jeszcze rację bytu w pandemicznym świecie? Patrząc na kampanie outdoorowe, to niewątpliwie tak. Jakie jeszcze działania offline podejmowali pracodawcy, pozbawieni możliwości kontaktu z kadydatami w czasie

5.

Kampania
Wewnętrzna

Pracownicy są najlepszymi
ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Warto więc o nich dbać i budować markę pracodawcy również wewnątrz firmy. Zrealizowaliście wewnętrzną

6.

Strona lub
Zakładka kariera

Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów?

7.

Film rekrutacyjny
lub wizerunkowy

Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób viralowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy
już wkrótce!

8.

Innowacja
Employer Branding

Działania employerbrandingowe
wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Który z

9.

Kreacja wizualna
(key visual)

Dobra kreacja graficzna to podstawa udanej kampanii. Przyciąga wzrok i buduje rozpoznawalność marki. W połączeniu z dobrym copy może stać się viralem. Warto docenić pracę grafików, bo bez udanej

Przejdź
do formularza
konkursowego:

Jurorzy

Anna Macnar

Anna Macnar

CEO HRM Institute
Julia Bojanowska

Julia Bojanowska

Specjalistka ds. eb i komunikacji | HRM Institute
Maja Gojtowska

Maja Gojtowska

gojtowska.com

Dominik Górka

Dominik Górka

Live Age
Mateusz Jabłonowski

Mateusz Jabłonowski

m-jablonowski.com
Monika Kantowicz-Gdańska

Monika Kantowicz-Gdańska

MKG Consulting

Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska

dagmarapakulska.pl

Nagrodzeni
w konkursie
EBEA 2023

Nagroda specjalna za kampanię społeczno-edukacyjną

No Fluff Jobs

Strategia EB powyżej 100 tys.

Nagroda główna:

Deloitte

Wyróżnienie:

Robert Bosh

Strategia EB do 100 tys.

Nagroda główna:

Wunderman Thompson 

Technologya

Wyróżnienie:

Grupa Komputronik

Kampania wewnętrzna

Nagrody główne:

BGK i Live Age

oraz Tpay

Wyróżnienia:

Atos Poland Global Services 

EY

mBank

Pepco Poland

Philip Morris International

Innowacja EB

Nagroda główna:

PZU

Wyróżnienia:

Codete Global

Fundacja na rzecz Tworzenia

Wartości Wspólnej przez

Studentów

mBank

Ringier Axel Springer Tech

Kampania offline

Nagroda główna:

Philip Morris Polska

Wyróżnienie:

ACCENTURE

Kampania online

Nagrody główne:

Software Mansion 

oraz Raben Group

Wyróżnienia:

Biedronka 

CD PROJEKT RED

Deloitte 

Lidl Polska

PZU

Film wizerunkowy

Nagrody główne:

IKEA Retail 

oraz ACCENTURE 

Wyróżnienia:

CD PROJEKT RED

Grape Up

Job’n’joy 

Kaufland Polska

LPP

Strona/Zakładka kariera / Landing page

Nagrody główne:

Leroy Merlin Polska 

oraz Red Sky 

Wyróżnienia:

BNP Paribas Bank Polska

Grupa MBE

Orange Polska

Key Visual

Nagroda główna:

EY

Wyróżnienia:

BNP Paribas Bank Polska 

Objectivity 

Ringier Axel Springer Tech