Warsztaty employer branding

Zapraszamy na warsztaty, na których pogłębisz wiedzę zdobytą w czasie konferencji

Warsztaty EB dają solidne, praktyczne podstawy do rozpoczęcia działań employer brandingowych w firmie.

W tym roku masz do dyspozycji warsztaty:
1. 13.09.2021 w formule stacjonarnej w Warszawie: strategia EB oraz komunikacja marki pracodawcy,

2. 14.09.2021 w formule online: do wyboru dwa pakiety warsztatów po dwa 3,5 h spotkania (pakiet 1.: Strategia Employee Advocacy od podstaw oraz Budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki; pakiet 2.: Tworzenie atrakcyjnych treści na LinkedIn oraz Employer branding bez budżetu)

Każdy warsztat to 7 godzinne spotkanie na wybrany temat.

GDZIE?
ul. T. Chałubińskiego 8, Warszawa

Online na żywo

KIEDY?
Stacjonarnie: 13 września 2021
Online: 14 września 2021

Szkolenia stacjonarne

13 września 2021, Warszawa

Warsztat Employer Branding Strategicznie

Warsztat Employer Branding Strategicznie to propozycja dla tych, którzy chcą rozpocząć pracę nad strategią EB pod okiem specjalistki, a także poznać zasady jej opracowania i niezbędne narzędzia

Podczas warsztatu dowiesz się, jak łączyć strategię EB ze strategią firmy. Poznasz zasady planowania strategii employerbrandingowej w dwunastu krokach – dowiesz się m.in., z jakich narzędzi warto korzystać, jak przeprowadzić analizę wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego organizacji, jak zdefiniować grupy docelowe, jak opracować EVP, jak kształtować wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji i jak zaplanować wewnętrzną i zewnętrzną strategię komunikacji. Porozmawiamy o tym, dlaczego warto mierzyć efektywność działań wizerunkowych i jakie mierniki efektywności wybrać. Poznasz najnowsze trendy i badania, a także dobre praktyki pracodawców z Polski i ze świata.

Czas trwania: od 9.00 do 15.30
Prowadząca: Anna Macnar

Zarejestruj się

Warsztat Komunikacja marki pracodawcy

Nawet jeśli mamy przygotowaną rewelacyjną kampanię wizerunkową czy rekrutacyjną, a nie mamy dobrze zaplanowanej komunikacji do naszych odbiorców, efekt może być mizerny. Jak zaplanować komunikację do studentów, profesjonalistów czy własnych pracowników, która dotrze do odbiorców i zachęci do działania? Jakie kanały warto wykorzystywać? Jak tworzyć treści, które zainteresują odbiorcę?

W czasie szkolenia porozmawiamy o trendach w komunikacji marki pracodawcy. Zastanowimy się wspólnie, jakie są cele komunikacyjne Twojej marki. Stworzymy persony komunikacyjne, a także zastanowimy się nad archetypem Twojej marki, co pozwoli Ci dobrać język komunikacji, który trafi do odbiorców. Zastanowimy się, jakich informacji szukają kandydaci i pracownicy, a także skąd czerpać inspiracje do tworzenia treści. Poznamy zasady tworzenia treści angażujących odbiorców oraz narzędzia przydatne w tworzeniu i dystrybucji treści. Ustalimy mierniki, które pozwolą nam zmierzyć efektywność działań komunikacyjnych, a także porozmawiamy, jak przygotować się do kryzysu komunikacyjnego.
Poznamy również dobre praktyki pracodawców z Polski i ze świata.

Prowadząca: Julia Bojanowska
Czas trwania: 9.00-15.30

Zarejestruj się

Szkolenia online

14 września 2021, online na żywo

Pakiet 1.: Strategia Employee Advocacy od podstaw oraz Budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki

Warsztat 1. Strategia EB Advocacy od podstaw
Czas trwania: 9.00-12.30
Prowadząca: Katarzyna Rząsa, Socjomania

Zastanawiasz się, czy wdrożyć w Twojej organizacji program employee advocacy? Nie wiesz od czego zacząć oraz jak pokazać wymierne korzyści takiego programu?

Podczas warsztatu dowiesz się, jak zaplanować program employee advocacy w Twojej organizacji. Ustalimy, jak zdefiniować cele Twojego programu oraz potencjalne bariery, jak zaprojektować ścieżkę programu w Twojej organizacji oraz stworzymy wspólną check listę taktyk, które powinieneś zaplanować, aby program zrealizował założone przez Ciebie cele.
Dodatkowo podzielimy się z Tobą przykładami i taktykami z naszego doświadczenia.

Warsztat 2. Budowanie zaangażowanych społeczności wokół marki,
Czas trwania: 13.00-16.30
Prowadzący: Adrian Gamoń, adriangamon.com

Czy możliwe jest zbudowanie zaangażowanej społeczności klientów / pracowników wokół marki firmy? A może szanse na to mają tylko przedsiębiorstwa z ogromnym budżetem i sztabem pracowników? Albo tylko małe pasjonackie firmy?

Zaczniemy od biznesowego uzasadnienia tworzenia społeczności. Dowiesz się dlaczego warto inwestować w takie rozwiązania. Podczas mojego warsztatu wskażę jakimi mechanizmami rządzi się społeczność, jakie są etapy jej budowania i co warto zrobić na każdym z nich. Pokażę Ci, jak angażować niezaangażowanych i jak sprawić, aby ludzie pomimo codziennych obowiązków znajdowali czas na aktywność w społeczności. Zaproponuję Ci konkretne taktyki, które warto zastosować w przypadku tworzenia społeczności. Może nawet wyjdziesz z warsztatu z gotowym planem budowania społeczności w swojej firmie.

Zarejestruj się

Pakiet 2.: Tworzenie atrakcyjnych treści na LinkedIn oraz Employer branding bez budżetu

Warsztat 1. Tworzenie atrakcyjnych treści na LinkedIn
Czas trwania: 9.00-12.30
Prowadzący: Adrian Gamoń, adriangamon.com

Stworzenie dobrej komunikacji na LinkedInie to sztuka. Co nie znaczy, że opanowanie jej jest niemożliwe.

W czasie warsztatu dowiesz się od A do Z jak tworzyć treści, które przyciągają niczym magnes, są atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej, pomogą Ci zwiększyć liczbę obserwujących / kontaktów I wzmocnić wizerunek Twojej firmy / osoby. Dowiesz się, jak działa algorytm treści, czym charakteryzują się angażujące posty, jakie są ich rodzaje i jak to się dzieje, że część z nich jest chętniej komentowana od innych. W trakcie warsztatu nie tylko przygotujesz z moimi wskazówkami mistrzowski post, ale również sprobujesz opracować strategicznie spójną koncepcję komunikacji dla swojej firmy lub marki osobistej!

Warsztat 2. Employer branding bez budżetu
Czas trwania: 14.09.2021, 13.00-16.30

Prowadząca: Anna Macnar, CEO HRM Institute

Czy możliwe jest budowanie marki pracodawcy bez dużych budżetów? A może employer branding jest zarezerwowany tylko dla dużych korporacji, które mają równie duże budżety?

W czasie warsztatu dowiesz się, jak budować markę pracodawcy, kiedy nie dysponujesz środkami na wielkie kampanie. Podpowiem Ci, jak wykorzystać narzędzia, które masz pod ręką i jak znaleźć w firmie zaangażowanych pomocników. Zdradzę skąd czerpać informacje o trendach i inspiracje do własnych działań. Pokażę Ci przykłady kampanii tworzonych przy zaangażowaniu niewielkich środków finansowych, które przyniosły świetne rezultaty, a także bezpłatne narzędzia, które będą wsparciem w Twoich działaniach.

Zarejestruj się