WARSZAWA

7 kategorii konkursowych / najlepsi pracodawcy / praktyki EB godne naśladowania

Gala konkursu 6 czerwca 2019 | Warszawa

Co?

Idea konkursu

Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, wiedzy, a czasami odwagi, żeby zaskoczyć, wyróżnić się i przyciągnąć uwagę kandydatów. Ideą konkursu jest nagrodzenie tych, którym się to najlepiej udaje i pokazanie najlepszych praktyk, które mogą inspirować innych.

Dla kogo?

Pracodawcy

Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w okresie od czerwca 2018 do maja 2019 prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.

7 kategorii konkursowych

Konkurs 2019

1. Strategia Employer Branding
2. Kampania Internetowa
3. Kampania Rekrutacyjna Offline
4. Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
5. Innowacja Employer Branding
6. Film rekrutacyjny / wizerunkowy
7. Strona/zakładka kariery / Landing page

Trochę historii

Ciekawostki

Nagrody Employer Branding Excellence Awards były po raz pierwszy przyznane w 2012 r. Do tej pory odbyło się 7 edycji konkursu. Od 2014 r. zwycięzcy otrzymują piękną, artystyczną statuetkę Łucznika ze szkła.

Ważne informacje

Niezbędnik konkursowy 2019

Kilka ważnych informacji na START dotyczących konkursu.

01. Wybierz kategorię konkursową

Zapraszamy pracodawców do wyboru kategorii konkursowej i przygotowania prezentacji według wzoru (do pobrania po kliknięciu w ikonę). Można zgłosić prace konkursowe w więcej niż jednej kategorii.


02. Terminy

Termin nadsyłania prac konkursowych zostanie ogłoszony wkrótce.
Prace konkursowe w formacie PPT lub PDF prosimy nadsyłać na adres mailowy: biuro@hrminstitute.pl. W razie pytań zapraszamy do kontaktu.


03. Ceremonia wręczenia nagród konkursowych 2019

Podczas Konferencji EB Summit 2019 zostaną wręczone statuetki dla nagrodzonych pracodawców i zaprezentowane wyróżnione projekty.


04. Regulamin konkursu

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2019 znajdą się w regulaminie. Zapraszamy do kontaktu w razie pytań.


Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2018

7 kategorii konkursowych

Zapraszamy do zapoznania się z siedmioma kategoriami konkursowymi VIII edycji Employer Branding Excellence Awards. Wybierz odpowiednią kategorię i zgłoś projekt do konkursu! Zrealizowałeś projekty w kilku kategoriach? Gratulujemy! Możesz zgłosić je wszystkie do konkursu.

  • Strategia EB 2019
  • Kampania rekrutacyjna off-line 2019
  • Kampania internetowa 2019
  • Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2019
Strategia EB 2019
Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!
Kampania rekrutacyjna off-line 2019
Działania off-line to często pierwszy kontakt kandydatów z pracodawcami i szansa na wywołanie wrażenia, które spowoduje ich zainteresowanie firmą. Pracodawcy coraz chętniej wychodzą do kandydatów, aby spotkać się z nimi w ich środowisku.
Kampania internetowa 2019
Szybki rozwój internetowych technologii, ciągle powstające nowe narzędzia otwierają ogromne możliwości tworzenia kampanii, pozwalających na dotarcie do najlepszych talentów, po które pracodawcy chętnie sięgają. Którym firmom udaje się to najlepiej?
Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2019
Pracownicy są najlepszymi ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Warto więc o nich dbać i budować markę pracodawcy również wewnątrz firmy. Zrealizowaliście wewnętrzną kampanię EB? Czekamy na zgłoszenia!
  • Innowacja EB 2019
  • Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2019
  • Strona / Zakładka kariera / Landing page 2019
Innowacja EB 2019
Działania employer brandingowe wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Który z pracodawców sięgnął po najbardziej innowacyjne rozwiązania?
Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2019
Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób wirusowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy już wkrótce!
Strona / Zakładka kariera / Landing page 2019
Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów?
VIII edycja Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2019

Materiały konkursowe

Pliki regulaminu i prezentacji konkursowej do pobrania.



2019

Regulamin

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem ósmej edycji konkursu Employer Branding Excellence Awards 2019.

Zobacz regulamin


Do pobrania

Prezentacja

Wszystkie prace konkursowe prosimy przygotować według załączonego wzorcowego szablonu.

Pobierz prezentację
Najlepsi pracodawcy nagrodzeni!

Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2018

W czasie konferencji Employer Branding Summit 2018 wręczyliśmy nagrody i wyróżnienia pracodawcom, których projekty employer brandingowe były najlepsze. Przyznaliśmy 7 nagród głównych w 7 kategoriach oraz aż 27 wyróżnień. Do konkursu zostało zgłoszonych aż 127 projektów, co jest dowodem na coraz większe zainteresowanie i aktywność firm w dziedzinie zarządzania wizerunkiem pracodawcy, a także wysoki poziom samych prac. Uczestnicy Gali mieli możliwość obejrzenia krótkich prezentacji na temat nagrodzonych projektów, które przedstawiali sami nagrodzeni.

Anna Macnar, CEO HRM Institute, podkreśla. że jury miało naprawdę trudne zadanie. “Większość projektów miało ogromny potencjał. Założeniem konkursu jest wyróżnienie firm i zespołów osób, które dbają o wizerunek organizacji w oczach byłych, aktualnych i przyszłych pracowników. Cieszy mnie fakt, że firmy które weszły na drogę EB już jakiś czas temu, konsekwentnie kontynuują swoje działania i robią to rewelacyjnie. Ponadto poprzez prezentację najlepszych projektów podczas Gali chcemy pokazać przykłady warte naśladowania, które często mogą sprawdzić się na innym gruncie. Mam nadzieję, że długofalowo przyczyni się to do rozwoju całej branży employerbrandingowej w Polsce, a zielone światło dla EB zapali się w nowych miejscach”.

Nagrodzeni w konkursie EBEA 2018

Kategoria Strategia EB 2018
Zwycięzca: IKEA Retail
Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska
Wyróżnienie: Roche Polska
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Wyróżnienie: Arla Global Shared Services Gdańsk

Kategoria Kampania rekrutacyjna off-line 2018
Zwycięzca: Lidl Polska
Wyróżnienie: ABB Business Services
Wyróżnienie: Daftcode
Wyróżnienie: Motorola Solutions Systems Polska
Wyróżnienie: Roche Polska

Kategoria Innowacja EB 2018
Zwycięzca: PwC Polska
Wyróżnienie: Infosys Poland
Wyróżnienie: Daftcode i Indoorway
Wyróżnienie: Accenture
Wyróżnienie: Capgemini Polska
Kategoria Kampania internetowa 2018
Zwycięzca: Future Processing
Wyróżnienie: PwC Polska
Wyróżnienie: mBank
Wyróżnienie: IKEA Retail
Wyróżnienie: McDonald’s Polska

Kategoria Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2018
Zwycięzca: VELUX Polska
Wyróżnienie: Future Processing
Wyróżnienie: Grupa Pracuj
Wyróżnienie: Nationale-Nederlanden
Wyróżnienie: PKN Orlen
Kategoria Strona/zakładka kariery / Landing page 2018
Zwycięzca: FreshMail
Wyróżnienie: e-Point
Wyróżnienie: AmRest
Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska
Wyróżnienie: Siili Solutions

Kategoria Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2018
Zwycięzca: Future Processing
Wyróżnienie: PwC Polska
Wyróżnienie: Tooploox
Wyróżnienie: mBank

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/IMG_0772.jpg

Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2017

Employer branding to nie tylko kreatywność

Zwieńczeniem konferencji była gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2017, którego celem jest wyłanianie, nagradzanie i pokazanie najlepszych praktyk EB w Polsce. W tym roku przyznano nagrody w siedmiu kategoriach: Strategia Employer Branding; Kampania Internetowa; Kampania Rekrutacyjna Offline; Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa; Innowacja Employer Branding, Film rekrutacyjny/wizerunkowy (nowość) oraz Strona/zakładka kariery/landing page (nowość).
Poniżej prezentujemy nagrodzonych i wyróżnionych pracodawców w poszczególnych kategoriach.

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym!
Już dziś zapraszamy wszystkich miłośników employer brandingu na konferencję EBM Summit 2018, która odbędzie się 7 czerwca 2018 r. w Warszawie.

Kategoria Strategia EB 2017
PwC Polska – zwycięzca
Fujitsu Poland – zwycięzca
eEngine Software House – wyróżnienie


Kategoria Kampania rekrutacyjna off-line 2017
STX Next – zwycięzca
Deloitte – wyróżnienie
Citi w Polsce – wyróżnienie
Accenture Polska – wyróżnienie

Kategoria Innowacja EB 2017
Capgemini Polska – zwycięzca
Schneider Electric Careers – wyróżnienie
Kuehne + Nagel – wyróżnienie

Kategoria Kampania internetowa 2017
PURO Hotels – zwycięzca
Future Processing – wyróżnienie
Accenture Polska – wyróżnienie
Yameo – wyróżnienie

Kategoria Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2017
Luxoft Poland – zwycięzca
VELUX – wyróżnienie
PKN ORLEN – wyróżnienie
Kuehne + Nagel wyróżnienie
AmRest – wyróżnienie

Kategoria Strona/zakładka kariery / Landing page 2017
Vivid Games – zwycięzca
Future Processing – wyróżnienie
Eurocash – wyróżnienie
eEngine Software House – wyróżnienie

Kategoria Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2017
Codewise – zwycięzca
Infosys Poland – wyróżnienie
Future Processing – wyróżnienie

Fotorelacja

Gala Employer Branding Excellence Awards 2017

Fotorelacja

Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2016

Zobacz galerię zdjęć z ubiegłorocznej ceremonii wręczenia nagród konkursowych.

Pozostańmy w kontakcie!

Zapraszamy do kontaktu na temat konferencji i nie tylko.