Pn -Pt 09.00 - 17.00 +48 500041562

Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2023

Zapraszamy do udziału w dwunastej edycji konkursu

Dla kogo?

Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających wysłanie zgłoszenia prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.
Udział w konkursie jest odpłatny.

9 kategorii konkursowych

1. Strategia EB do 100 tys. PLN
2. Strategia EB pow. 100 tys. PLN
3. Kampania Online
4. Kampania Offline
5. Kampania Wewnętrzna
6. Innowacja Employer Branding
7. Film rekrutacyjny / wizerunkowy
8. Strona/zakładka kariery
9. Kreacja graficzna (key visual)

Opłaty

Od 2021 roku udział w konkursie jest odpłatny. Opłaty są przeznaczone na przeprowadzenie konkursu, nagrody oraz organizację Gali. Opłaty wynoszą 200 zł netto dla mniejszych firm i 330 zł netto dla większych.

Idea konkursu

Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, znajomości trendów, najnowszych technologii i oczekiwań kandydatów. Celem konkursu wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów employerbrandingowych w dziewięciu kategoriach konkursowych, zrealizowanych lub zakończonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Niezbędnik konkursowy

Garść informacji dla uczestników konkursu

Wybierz kategorię

Do wyboru masz aż 9 kategorii konkursowych. Projekty możesz zgłosić do dowolnej ilości kategorii. Jeśli w danej kategorii masz więcej niż jeden projekt, to możesz zgłosić je wszystkie.

Terminy

Uwaga! Na prośbę pracodawców przedłużyliśmy termin nadsyłania prac do 20 kwietnia 2023 r. do godz. 23:59. Prace konkursowe należy zgłaszać za pośrednictwem formularza konkursowego zamieszczonego na stronie.

Gala EBEA 2023

Nagrody w konkursie EBEA 2023 zostaną wręczone podczas Gali Konkursu, która odbędzie się w czasie konferencji EB Summit 2023 (30 maja 2023). Pracodawcy, którzy otrzymają główne nagrody zaprezentują swoje projekty.

Regulamin konkursu

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2023 znajdziesz w regulaminie. W razie pytań zapraszamy do kontaktu: konkurs@hrminstitute.pl

9 kategorii konkursowych

Zapraszamy do zapoznania się z dziewięcioma kategoriami konkursowymi XII edycji Employer Branding Excellence Awards. Wybierz odpowiednią kategorię i zgłoś projekt do konkursu! Zrealizowałeś projekty w kilku kategoriach? Gratulujemy dobrej roboty! Możesz zgłosić je wszystkie!

Strategia EB
budżet do 100 tys. PLN

Cieszy nas, że coraz więcej firm, które nie dysponują bardzo dużymi budżetami na działania EB decyduje się na wdrożenie strategii EB. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyodrębnienie dodatkowej kategorii, żeby nagrodzić i wyróżnić te działania.

Strategia EB
budżet pow. 100 tys. PLN

Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!

Kampania
Online

Rok temu pandemia spowodowała przeniesienie znacznej części codziennych aktywności do internetu. Tu się uczymy, pracujemy i rekrutujemy. Czy pracodawcom udaje się dotrzeć do najlepszych talentów w czasach, kiedy wszyscy są zmęczeni życiem online?

 

Kampania
Offline

Czy działania offline mają jeszcze rację bytu w pandemicznym świecie? Patrząc na kampanie outdoorowe, to niewątpliwie tak. Jakie jeszcze działania offline podejmowali pracodawcy, pozbawieni możliwości kontaktu z kadydatami w czasie bezpośrednich spotkań?

Kampania
Wewnętrzna

Pracownicy są najlepszymi ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Warto więc o nich dbać i budować markę pracodawcy również wewnątrz firmy. Zrealizowaliście wewnętrzną kampanię EB? Czekamy na zgłoszenia!

Innowacja Employer Branding

Działania employerbrandingowe wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Który z pracodawców sięgnął po najbardziej innowacyjne rozwiązania?

Strona lub
Zakładka kariera

Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów?

Film rekrutacyjny
lub wizerunkowy

Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób viralowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy już wkrótce!

Kreacja graficzna
(key visual)

Dobra kreacja graficzna to podstawa udanej kampanii. Przyciąga wzrok i buduje rozpoznawalność marki. W połączeniu z dobrym copy może stać się viralem. Warto docenić pracę grafików, bo bez udanej kreacji graficznej trudniej dotrzeć do kandydatów.

 

Nagrodzeni w konkursie EBEA 2022

Strategia employer branding pow. 100 tys.

Zwycięzca: T-Mobile Polska

Wyróżnienia:
Grupa LUX MED
Orange Polska

Strategia employer branding do 100 tys.

Zwycięzca: FM Polska

Wyróżnienie: Vogue Travel

Kampania online

nie przyznano głównej nagrody

Wyróżnienia:
Wyróżnienia:
Amazon Fulfillment
Atos Poland Global Services
Biedronka (Jeronimo Martins Polska)
Deloitte
Lidl Polska
mBank i agencja wykonawcza Linkleaders – dwa wyróznienia
Orange Polska
PZU
The Knights of Unity

Kampania offline

Zwycięzca: Philip Morris w Polsce

Wyróżnienia:
Allegro
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i Pracownia EB
Sii
Żabka Polska

Kampania wewnętrzna

Zwycięzca: BNP Paribas Bank Polska

Wyróżnienia:
Bank Gospodarstwa Krajowego
BNP Paribas Bank Polska
Budimex
Lotte Wedel
Nokia Solutions and Networks
ValueLogic
Żabka Polska

 

Innowacja EB

Zwycięzca: Pepco Poland

Wyróżnienia:
BNP Paribas Bank Polska
Capgemini Polska
No Fluff Jobs
Tradedoubler
Traffit

Film rekrutacyjny / wizerunkowy

Zwycięzca: Biedronka (Jeronimo Martins Polska)

Wyróżnienia:
Investa
mBank i agencja wykonawcza Linkleaders
PROCAM Polska

Strona/Zakładka kariera/Landing page

Zwycięzca: Lidl Polska

Wyróżnienia:
Biedronka (Jeronimo Martins Polska)
Codewise
mBank i agencja wykonawcza Linkleaders
PROCAM Polska
Tidio Poland

Kreacja graficzna (Key visual)

Zwycięzca:
Allegro

Wyróżnienia:
Booksy International
Deloitte
Geberit Polska
HEINEKEN Global Shared Services
Żabka Polska

 


Jury konkursu EBEA 2022

Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska

Anna Macnar

Anna Macnar

CEO HRM Institute
Julia Bojanowska

Julia Bojanowska

Specjalistka ds. eb i komunikacji | HRM Institute
Maja Gojtowska

Maja Gojtowska

gojtowska.com

Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

adriangamon.com
Monika Kantowicz-Gdańska

Monika Kantowicz-Gdańska

MKG Consulting

Przejdź do formularza konkursowego

Zgłaszam projekt

Nagrodzeni w konkursie EBEA 2021

Strategia employer branding pow. 100 tys.

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienie: Philip Morris w Polsce

Strategia employer branding do 100 tys.

Allegro

Wyróżnienia:
Grupa Eurocash
Nationale-Nederlanden
UBS

Kampania internetowa

Zwycięzca: Orange Polska

Wyróżnienia:
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
Deloitte Poland
ING Tech Poland
PZU
Jastrzębska Spółka Węglowa SA
Jeronimo Martins Polska, Biedronka
Lidl Polska
mBank S.A.
Merixstudio
Nationale Nederlanden
Nordea
Tigers

Wewnętrzna kampania wizerunkowa

Zwycięzcy:
Agencja Ancymony
Netguru

Wyróżnienia:
Atos Poland Global Services
BNP Paribas Bank Polska
Clearcode Services
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu (GSK)
Jeronimo Martins Polska, Biedronka
Lidl Polska
Orbico Poland
Ringier Axel Springer Polska
Robert Bosch Polska

 

Kampania offline

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienia:
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
IKEA Polska

Film rekrutacyjny / wizerunkowy

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienia:
mBank
Orange Polska

Innowacja EB

Zwycięzcy:
Jastrzębska Spółka Węglowa
Ten Square Games

Wyróżnienia:
BASF Polska
DataArt
mBank S.A.
Merixstudio
Orange Polska

Strona/Zakładka kariera/Landing page

Zwycięzca: Netguru

Wyróżnienia:
DGS Poland (Demant Group) Demant Szczecin
Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu
Philip Morris w Polsce