Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających wysłanie zgłoszenia prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.
Udział w konkursie jest odpłatny.
1. Strategia EB do 100 tys. PLN
2. Strategia EB pow. 100 tys. PLN
3. Kampania Online
4. Kampania Offline
5. Kampania Wewnętrzna
6. Innowacja Employer Branding
7. Film rekrutacyjny / wizerunkowy
8. Strona/zakładka kariery
9. Kreacja graficzna (key visual)
Od 2021 roku udział w konkursie jest odpłatny. Opłaty są przeznaczone na przeprowadzenie konkursu, nagrody oraz organizację Gali. Opłaty wynoszą 170 zł netto dla mniejszych firm i 270 zł netto dla większych.
Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, znajomości trendów, najnowszych technologii i oczekiwań kandydatów. Celem konkursu wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów employerbrandingowych w dziewięciu kategoriach konkursowych, zrealizowanych lub zakończonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Do wyboru masz aż 9 kategorii konkursowych. Projekty możesz zgłosić do dowolnej ilości kategorii. Jeśli w danej kategorii masz więcej niż jeden projekt, to możesz zgłosić je wszystkie.
Uwaga! Na prośbę pracodawców przedłużyliśmy termin nadsyłania prac do 11 maja 2022 r. do godz. 17.00. Prace konkursowe należy zgłaszać za pośrednictwem formularza konkursowego zamieszczonego na stronie.
Nagrody w konkursie EBEA 2022 zostaną wręczone podczas Gali Konkursu, która odbędzie się w czasie konferencji EB Summit 2022. Pracodawcy, którzy otrzymają główne nagrody zaprezentują swoje projekty.
Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2022 znajdziesz w regulaminie. W razie pytań zapraszamy do kontaktu: konkurs@hrminstitute.pl
Cieszy nas, że coraz więcej firm, które nie dysponują bardzo dużymi budżetami na działania EB decyduje się na wdrożenie strategii EB. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyodrębnienie dodatkowej kategorii, żeby nagrodzić i wyróżnić te działania.
Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!
Rok temu pandemia spowodowała przeniesienie znacznej części codziennych aktywności do internetu. Tu się uczymy, pracujemy i rekrutujemy. Czy pracodawcom udaje się dotrzeć do najlepszych talentów w czasach, kiedy wszyscy są zmęczeni życiem online?
Czy działania offline mają jeszcze rację bytu w pandemicznym świecie? Patrząc na kampanie outdoorowe, to niewątpliwie tak. Jakie jeszcze działania offline podejmowali pracodawcy, pozbawieni możliwości kontaktu z kadydatami w czasie bezpośrednich spotkań?
Pracownicy są najlepszymi ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Warto więc o nich dbać i budować markę pracodawcy również wewnątrz firmy. Zrealizowaliście wewnętrzną kampanię EB? Czekamy na zgłoszenia!
Działania employerbrandingowe wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Który z pracodawców sięgnął po najbardziej innowacyjne rozwiązania?
Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów?
Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób viralowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy już wkrótce!
Dobra kreacja graficzna to podstawa udanej kampanii. Przyciąga wzrok i buduje rozpoznawalność marki. W połączeniu z dobrym copy może stać się viralem. Warto docenić pracę grafików, bo bez udanej kreacji graficznej trudniej dotrzeć do kandydatów.
Zwycięzca: Nordea
Wyróżnienie: Philip Morris w Polsce
Allegro
Wyróżnienia:
Grupa Eurocash
Nationale-Nederlanden
UBS
Zwycięzcy:
Agencja Ancymony
Netguru
Wyróżnienia:
Atos Poland Global Services
BNP Paribas Bank Polska
Clearcode Services
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu (GSK)
Jeronimo Martins Polska, Biedronka
Lidl Polska
Orbico Poland
Ringier Axel Springer Polska
Robert Bosch Polska
Zwycięzca: Orange Polska
Wyróżnienia:
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
Deloitte Poland
ING Tech Poland
PZU
Jastrzębska Spółka Węglowa SA
Jeronimo Martins Polska, Biedronka
Lidl Polska
mBank S.A.
Merixstudio
Nationale Nederlanden
Nordea
Tigers
Zwycięzca: Nordea
Wyróżnienia:
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
IKEA Polska
Zwycięzcy:
Jastrzębska Spółka Węglowa
Ten Square Games
Wyróżnienia:
BASF Polska
DataArt
mBank S.A.
Merixstudio
Orange Polska
Zwycięzca: Netguru
Wyróżnienia:
DGS Poland (Demant Group) Demant Szczecin
Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu
Philip Morris w Polsce
Zwycięzca: Nordea
Wyróżnienia:
mBank
Orange Polska