WARSZAWA

7 kategorii konkursowych/ najlepsi pracodawcy praktyki EB godne naśladowania

7 czerwca 2018 | Warszawa
Najlepsi pracodawcy nagrodzeni!

Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2018

W czasie konferencji Employer Branding Summit 2018 wręczyliśmy nagrody i wyróżnienia pracodawcom, których projekty employer brandingowe były najlepsze. Przyznaliśmy 7 nagród głównych w 7 kategoriach oraz aż 27 wyróżnień. Do konkursu zostało zgłoszonych aż 127 projektów, co jest dowodem na coraz większe zainteresowanie i aktywność firm w dziedzinie zarządzania wizerunkiem pracodawcy, a także wysoki poziom samych prac. Uczestnicy Gali mieli możliwość obejrzenia krótkich prezentacji na temat nagrodzonych projektów, które przedstawiali sami nagrodzeni.

Anna Macnar, CEO HRM Institute, podkreśla. że jury miało naprawdę trudne zadanie. “Większość projektów miało ogromny potencjał. Założeniem konkursu jest wyróżnienie firm i zespołów osób, które dbają o wizerunek organizacji w oczach byłych, aktualnych i przyszłych pracowników. Cieszy mnie fakt, że firmy które weszły na drogę EB już jakiś czas temu, konsekwentnie kontynuują swoje działania i robią to rewelacyjnie. Ponadto poprzez prezentację najlepszych projektów podczas Gali chcemy pokazać przykłady warte naśladowania, które często mogą sprawdzić się na innym gruncie. Mam nadzieję, że długofalowo przyczyni się to do rozwoju całej branży employerbrandingowej w Polsce, a zielone światło dla EB zapali się w nowych miejscach”.

Nagrodzeni w konkursie EBEA 2018

Kategoria Strategia EB 2018
Zwycięzca: IKEA Retail
Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska
Wyróżnienie: Roche Polska
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Wyróżnienie: Arla Global Shared Services Gdańsk

Kategoria Kampania rekrutacyjna off-line 2018
Zwycięzca: Lidl Polska
Wyróżnienie: ABB Business Services
Wyróżnienie: Daftcode
Wyróżnienie: Motorola Solutions Systems Polska
Wyróżnienie: Roche Polska

Kategoria Innowacja EB 2018
Zwycięzca: PwC Polska
Wyróżnienie: Infosys Poland
Wyróżnienie: Daftcode i Indoorway
Wyróżnienie: Accenture
Wyróżnienie: Capgemini Polska
Kategoria Kampania internetowa 2018
Zwycięzca: Future Processing
Wyróżnienie: PwC Polska
Wyróżnienie: mBank
Wyróżnienie: IKEA Retail
Wyróżnienie: McDonald’s Polska

Kategoria Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2018
Zwycięzca: VELUX Polska
Wyróżnienie: Future Processing
Wyróżnienie: Grupa Pracuj
Wyróżnienie: Nationale-Nederlanden
Wyróżnienie: PKN Orlen
Kategoria Strona/zakładka kariery / Landing page 2018
Zwycięzca: FreshMail
Wyróżnienie: e-Point
Wyróżnienie: AmRest
Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska
Wyróżnienie: Siili Solutions

Kategoria Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2018
Zwycięzca: Future Processing
Wyróżnienie: PwC Polska
Wyróżnienie: Tooploox
Wyróżnienie: mBank

https://www.employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/IMG_0772.jpg

Co?

Idea konkursu

Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, wiedzy, a czasami odwagi, żeby zaskoczyć, wyróżnić się i przyciągnąć uwagę kandydatów. Ideą konkursu jest nagrodzenie tych, którym się to najlepiej udaje i pokazanie najlepszych praktyk, które mogą inspirować innych.

Dla kogo?

Pracodawcy

Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w okresie od czerwca 2017 do maja 2018 prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.

7 kategorii konkursowych

Konkurs 2018

1. Strategia Employer Branding
2. Kampania Internetowa
3. Kampania Rekrutacyjna Offline
4. Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
5. Innowacja Employer Branding
6. Film rekrutacyjny / wizerunkowy
7. Strona/zakładka kariery / Landing page

Trochę historii

Ciekawostki

Nagrody Employer Branding Excellence Awards były po raz pierwszy przyznane w 2012 r. W ciągu 6 edycji konkursu nagrodzonych zostało niemal 70 Pracodawców. Od 2014 r. zwycięzcy otrzymują piękną, artystyczną statuetkę Łucznika ze szkła.

Ważne informacje

Niezbędnik konkursowy 2018

Kilka ważnych informacji na START dotyczących konkursu.

01. Wybierz kategorię konkursową

Zapraszamy pracodawców do wyboru kategorii konkursowej i przygotowanie prezentacji według wzoru (do pobrania po kliknięciu w ikonę). Można zgłosić prace konkursowe w więcej niż jednej kategorii.


02. Terminy

Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 11 maja 2018 o g. 12.00!
Prace konkursowe w formacie PPT lub PDF prosimy nadsyłać na adres mailowy: biuro@hrminstitute.pl. W razie pytań zapraszamy do kontaktu.


03. Ceremonia wręczenia nagród konkursowych 2018

Podczas Konferencji Employer Branding Summit 2018 zostaną wręczone statuetki dla nagrodzonych pracodawców i zaprezentowane wyróżnione projekty.


04. Regulamin konkursu

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018 znajdują się w załączonym regulaminie. Zapraszamy do kontaktu w razie pytań.


Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2018

7 kategorii konkursowych

Zapraszamy do zapoznania się z siedmioma kategoriami konkursowymi (w tym dwoma nowymi) VI edycji Employer Branding Excellence Awards. Wybierz odpowiednią kategorię i zgłoś projekt do konkursu! Zrealizowałeś projekty w kilku kategoriach? Gratulujemy! Możesz zgłosić je wszystkie do konkursu.

  • Strategia employer branding 2018
  • Kampania rekrutacyjna off-line 2018
  • Kampania internetowa 2018
  • Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2018
Strategia employer branding 2018
Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!
Kampania rekrutacyjna off-line 2018
Działania off-line to często pierwszy kontakt kandydatów z pracodawcami i szansa na wywołanie wrażenia, które spowoduje ich zainteresowanie firmą. Pracodawcy coraz chętniej wychodzą do kandydatów, aby spotkać się z nimi w ich środowisku.
Kampania internetowa 2018
Szybki rozwój internetowych technologii, ciągle powstające nowe narzędzia otwierają ogromne możliwości tworzenia kampanii, pozwalających na dotarcie do najlepszych talentów, po które pracodawcy chętnie sięgają. Którym firmom udaje się to najlepiej?
Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2018
Pracownicy są najlepszymi ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Warto więc o nich dbać i budować markę pracodawcy również wewnątrz firmy. Zrealizowaliście wewnętrzną kampanię EB? Czekamy na zgłoszenia!
  • Innowacja employer branding 2018
  • Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2018 (NOWOŚĆ)
  • Strona / Zakładka kariera / Landing page 2018 (NOWOŚĆ)
Innowacja employer branding 2018
Działania employer brandingowe wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Który z pracodawców sięgnął po najbardziej innowacyjne rozwiązania?
Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2018 (NOWOŚĆ)
Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób wirusowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy już wkrótce!
Strona / Zakładka kariera / Landing page 2018 (NOWOŚĆ)
Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów?
VII edycja Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018

Materiały konkursowe

Pliki regulaminu i prezentacji konkursowej do pobrania.



2018

Regulamin

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem szóstej edycji konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018.

Zobacz regulamin


Do pobrania

Prezentacja

Wszystkie prace konkursowe prosimy przygotować według załączonego wzorcowego szablonu.

Pobierz prezentację
Poznaj

Jury konkursu

Employer Branding Excellance Awards 2018

Anna

Macnar

CEO w HRM Institute; doświadczony ekspert i wizjoner w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, budowania strategii i komunikacji marki, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca (m.in.: AGH).


Beata

Buchelt

dr Beata Buchelt: wykładowca, konsultant i trener w zakresie: zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania strategicznego, audytów personalnych, systemów ocen pracowniczych. Wieloletni wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego, studiów podyplomowych oraz studiów Executive MBA oraz International MBA.


Jakub

Gontarek

Od 10 lat związany ze środowiskiem organizacji pozarządowych i młodzieżowych. Autor opracowań i rekomendacji dotyczących polityki młodzieżowej, staży i praktyk, startu młodych rynku pracy oraz współpracy biznesu i nauki w obszarze rynku pracy. Konfederacja Lewiatan.



Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2017

Employer branding to nie tylko kreatywność

Zwieńczeniem konferencji była gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2017, którego celem jest wyłanianie, nagradzanie i pokazanie najlepszych praktyk EB w Polsce. W tym roku przyznano nagrody w siedmiu kategoriach: Strategia Employer Branding; Kampania Internetowa; Kampania Rekrutacyjna Offline; Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa; Innowacja Employer Branding, Film rekrutacyjny/wizerunkowy (nowość) oraz Strona/zakładka kariery/landing page (nowość).
Poniżej prezentujemy nagrodzonych i wyróżnionych pracodawców w poszczególnych kategoriach.

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym!
Już dziś zapraszamy wszystkich miłośników employer brandingu na konferencję EBM Summit 2018, która odbędzie się 7 czerwca 2018 r. w Warszawie.

Kategoria Strategia EB 2017
PwC Polska – zwycięzca
Fujitsu Poland – zwycięzca
eEngine Software House – wyróżnienie


Kategoria Kampania rekrutacyjna off-line 2017
STX Next – zwycięzca
Deloitte – wyróżnienie
Citi w Polsce – wyróżnienie
Accenture Polska – wyróżnienie

Kategoria Innowacja EB 2017
Capgemini Polska – zwycięzca
Schneider Electric Careers – wyróżnienie
Kuehne + Nagel – wyróżnienie

Kategoria Kampania internetowa 2017
PURO Hotels – zwycięzca
Future Processing – wyróżnienie
Accenture Polska – wyróżnienie
Yameo – wyróżnienie

Kategoria Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2017
Luxoft Poland – zwycięzca
VELUX – wyróżnienie
PKN ORLEN – wyróżnienie
Kuehne + Nagel wyróżnienie
AmRest – wyróżnienie

Kategoria Strona/zakładka kariery / Landing page 2017
Vivid Games – zwycięzca
Future Processing – wyróżnienie
Eurocash – wyróżnienie
eEngine Software House – wyróżnienie

Kategoria Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2017
Codewise – zwycięzca
Infosys Poland – wyróżnienie
Future Processing – wyróżnienie

Fotorelacja

Gala Employer Branding Excellence Awards 2017

Fotorelacja

Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2016

Zobacz galerię zdjęć z ubiegłorocznej ceremonii wręczenia nagród konkursowych.

Pozostańmy w kontakcie!

Zapraszamy do kontaktu na temat konferencji i nie tylko.