Nagrodzeni w konkursie EBEA 2021

Strategia employer branding pow. 100 tys.

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienie: Philip Morris w Polsce

Strategia employer branding do 100 tys.

Allegro

Wyróżnienia:
Grupa Eurocash
Nationale-Nederlanden
UBS

Wewnętrzna kampania wizerunkowa

Zwycięzcy:
Agencja Ancymony
Netguru

Wyróżnienia:
Atos Poland Global Services
BNP Paribas Bank Polska
Clearcode Services
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu (GSK)
Jeronimo Martins Polska, Biedronka
Lidl Polska
Orbico Poland
Ringier Axel Springer Polska
Robert Bosch Polska

Kampania internetowa

Zwycięzca: Orange Polska

Wyróżnienia:
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
Deloitte Poland
ING Tech Poland
PZU
Jastrzębska Spółka Węglowa SA
Jeronimo Martins Polska, Biedronka
Lidl Polska
mBank S.A.
Merixstudio
Nationale Nederlanden
Nordea
Tigers

 

Kampania offline

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienia:
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
IKEA Polska

Innowacja EB

Zwycięzcy:
Jastrzębska Spółka Węglowa
Ten Square Games

Wyróżnienia:
BASF Polska
DataArt
mBank S.A.
Merixstudio
Orange Polska

Strona/Zakładka kariera/Landing page

Zwycięzca: Netguru

Wyróżnienia:
DGS Poland (Demant Group) Demant Szczecin
Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu
Philip Morris w Polsce

Film rekrutacyjny / wizerunkowy

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienia:
mBank
Orange Polska

Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2021

Zapraszamy do udziału w dziesiątej, jubileuszowej edycji konkursu

Dla kogo?

Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w ciągu 12 miesięcy poprzedzających wysłanie zgłoszenia prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.
Udział w konkursie jest odpłatny.

8 kategorii konkursowych

1. Strategia EB do 100 tys. PLN
2. Strategia EB pow. 100 tys. PLN
3. Kampania Online
4. Kampania Offline
5. Kampania Wewnętrzna
6. Innowacja Employer Branding
7. Film rekrutacyjny / wizerunkowy
8. Strona/zakładka kariery

Opłaty

W 2021 roku po raz pierwszy wprowadzamy niewielkie opłaty za udział w konkursie. Z roku na rok rośnie ilość zgłoszeń, a co za tym idzie – pracy, jaką wkładamy w obsługę konkursu, a także ilość nagród i właśnie na to zostaną przeznaczone opłaty. Opłaty wynoszą 150 zł netto dla mniejszych firm i 250 zł netto dla większych.

Idea konkursu

Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, znajomości trendów, najnowszych technologii i oczekiwań kandydatów. Celem konkursu wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów employerbrandingowych w ośmiu kategoriach konkursowych, zrealizowanych lub zakończonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Niezbędnik konkursowy

Garść informacji dla uczestników konkursu

Wybierz kategorię

Do wyboru masz aż 8 kategorii konkursowych. Projekty możesz zgłosić do dowolnej ilości kategorii. Jeśli w danej kategorii masz więcej niż jeden projekt, to świetnie – nie wahaj się i zgłaszaj wszystkie!

Terminy

Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 18 lipca 2021 r. o godz. 23:59. Prace konkursowe należy zgłaszać za pośrednictwem formularza konkursowego zamieszczonego na stronie.

Gala EBEA 2021

Nagrody w konkursie EBEA 2021 zostaną wręczone podczas Gali Konkursu, która odbędzie się w czasie konferencji EB Summit 2021. Pracodawcy, którzy otrzymają główne nagrody zaprezentują swoje projekty.

Regulamin konkursu

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2021 znajdziesz w regulaminie. W razie pytań zapraszamy do kontaktu: konkurs@hrminstitute.pl


8 kategorii konkursowych

Zapraszamy do zapoznania się z ośmioma kategoriami konkursowymi X edycji Employer Branding Excellence Awards. Wybierz odpowiednią kategorię i zgłoś projekt do konkursu! Zrealizowałeś projekty w kilku kategoriach? Gratulujemy dobrej roboty! Możesz zgłosić je wszystkie!

Strategia EB
budżet do 100 tys. PLN

Cieszy nas, że coraz więcej firm, które nie dysponują bardzo dużymi budżetami na działania EB decyduje się na wdrożenie strategii EB. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyodrębnienie dodatkowej kategorii, żeby nagrodzić i wyróżnić te działania.

Strategia EB
budżet pow. 100 tys. PLN

Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!

Kampania
Online

Rok temu pandemia spowodowała przeniesienie znacznej części codziennych aktywności do internetu. Tu się uczymy, pracujemy i rekrutujemy. Czy pracodawcom udaje się dotrzeć do najlepszych talentów w czasach, kiedy wszyscy są zmęczeni życiem online?

Kampania
Offline

Czy działania offline mają jeszcze rację bytu w pandemicznym świecie? Patrząc na kampanie outdoorowe, to niewątpliwie tak. Jakie jeszcze działania offline podejmowali pracodawcy, pozbawieni możliwości kontaktu z kadydatami w czasie bezpośrednich spotkań?

 

Kampania
Wewnętrzna

Pracownicy są najlepszymi ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Warto więc o nich dbać i budować markę pracodawcy również wewnątrz firmy. Zrealizowaliście wewnętrzną kampanię EB? Czekamy na zgłoszenia!

Innowacja Employer Branding

Działania employerbrandingowe wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Który z pracodawców sięgnął po najbardziej innowacyjne rozwiązania?

Strona lub
Zakładka kariera

Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów?

Film rekrutacyjny
lub wizerunkowy

Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób viralowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy już wkrótce!

Jury konkursu EBEA 2021

Anna Macnar

Anna Macnar

CEO HRM Institute
Julia Bojanowska

Julia Bojanowska

Specjalistka ds. eb i komunikacji | HRM Institute
Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

adriangamon.com
Maja Gojtowska

Maja Gojtowska

gojtowska.com

Monika Kantowicz-Gdańska

Monika Kantowicz-Gdańska

MKG Consulting
Paulina Mazur

Paulina Mazur

paulinamazur.com
Adam Piwek

Adam Piwek

HRlink i Goldenline

Przejdź do formularza konkursowego

Zgłaszam projekt